01 Июл 2019, 15:13

«Жувіленд» трансформувався у підлітковий бренд завдяки новому брендингу

Компанія «АВК» докорінно змінила брендинг желейно-жувальних цукерок «Жувіленд», які присутні на ринку понад 10 років. Завдяки новій концепції «Жувіленд» трансформувався у підлітковий бренд.

Після численних досліджень аудиторії та моніторингу ринку бренд-команда «АВК» дійшла висновку: задля підвищення лояльності та збільшення частки ринку оновлений бренд повинен відповідати захопленням ЦА та слідувати трендам. Для цього було створено яскравий шалений світ — JUVELAND, у якому поєднуються найсміливіші підліткові фантазії.

«Агенція dozen отримала завдання показати, що оновлений бренд розширює можливості реальності через портал та дає доступ до світу вигадок й креативу. Світу, в якому можна сміливо реалізовувати будь-які ідеї, де немає жодних обмежень», — розповідає менеджерка категорії Тетяна Коровiна.

«Ми поєднали естетику примітивних комп’ютерних ігор та мультиплікацію без використання продуктового дизайну», — говорить Роман Рой, арт-директор компанії «АВК».

«Ми зберегли виразний елемент старого „Жувіленда“, веселу й жваву літеру „е“, створивши бренд-персонаж — Жувіка. Залежно від SKU він висловлює різні емоції: підморгує, дражнить, мружиться або просто сміється. А ось сам портал — це головний елемент упаковки. Він контрастує на чорному тлі та посилюється кумедними персонажами, які літають навколо. У результаті проведених досліджень кириличне написання „Жувіленд“ змінилося на латинське — JUVELAND. Відповідно ми розробили англійські назви для SKU: Party Sharks, Bear’s Band і Dino Zorro, які надають певного характеру кожній пачці», — пояснює директор агентства dozen Максим Лесняк. 

Оновлений JUVELAND активно заходить на ринок, розпочинаючи цікаву подорож, під час якої поступово розкриватиметься весь його потенціал. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео

Добро пожаловать на новый mmr.ua. Сайт работает в тестовом режиме.
Hello. Add your message here.