14 Фев 2008, 09:19

Законопроект про внесення змін до ЗУ «Про рекламу» відхилено комітетом ВР

Законопроект про внесення змін до ЗУ «Про рекламу» відхилено комітетом ВР

Комітет з питань свободи слова та інформації відхилив законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо соціальної реклами, №1044).
 
На засіданні члени комітету ухвалили рішення повернути проект закону суб’єкту права законодавчої ініціативи – народному депутатові Валерію Писаренку – на доопрацювання. Голова підкомітету з питань реклами Олена Кондратюк зазначила, що цей законопроект аналогічний проекту, зареєстрованому ще у Верховній Раді V скликання.
 
Законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо соціальної реклами)» був зареєстрований у ВР народним депутатом Валерієм Писаренком (БЮТ) наприкінці 2007 року.
 
Відповідно до нього, приватні видавці преси та телерадіокомпанії будуть зобов’язані розміщувати соціальну рекламу органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадських організацій безкоштовно в обсязі не меншому, ніж 4% друкованої площі, відведеної для реклами, а також надавати пільги щодо розміщення соціальної реклами, замовниками якої є навчальні заклади, заклади культури і охорони здоров’я, що утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів, а також доброчинні організації.
 
Нагадаємо, представники асоціацій видавничої та телерадіомовної галузі і Національна рада з питань телебачення і радіомовлення просили депутатів відхилити цей законопроект.
 
«Положення проекту не узгоджені з чинним Господарським кодексом, бракує визначення часу, відведеного під соціальну рекламу, він не зачіпає зовнішню рекламу, а стосується тільки телебачення і друкованих ЗМІ», – висловила критичну точку зору Олена Кондратюк.
 
На думку Ганни Герман, голови комітету, питання соціальної реклами потрібно окремо розглянути в комітеті. Вона наголосила на тому, що слід дати чіткі визначення політичній і соціальній рекламі.
 
Святослав Вакарчук запропонував на наступному засіданні комітету обговорити зміни до Закону «Про рекламу» щодо реклами алкоголю й тютюну. На його думку, в законопроекті Миколи Томенка залишаються неоднозначні позиції. Депутати підтримали ініціативу, тож за тиждень члени комітету присвятять свою зустріч цьому питанню.
 
Крім того, на одному з наступних засідань члени комітету обговорять законопроект №1061-5 «Про внесення змін у деякі законодавчі акти щодо удосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху», внесений Президентом України. Деякі пропоновані зміни стосуються закону «Про рекламу». На думку Олени Кондратюк, вони «вбивають» зовнішню рекламу.



Расскажите друзьям про новость

Новое видео