Закон «Про рекламу» спрямували на повторне читання
22 Май 2009, 07:58

Закон «Про рекламу» спрямували на повторне читання

Верховна Рада скерувала на повторне друге читання проект Закону про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо приведення у відповідність до Європейської конвенції про транскордонне телебачення). За це рішення проголосували 306 із 426 зареєстрованих у сесійній залі депутатів, повідомляє «Телекритика».

Рішення про повернення на доопрацювання цього законопроекту було ухвалено на засіданні комітету з питань свободи слова та інформації, яке відбулося 1 квітня 2009 року. На думку Олени Кондратюк, українське законодавство потребує ліберальніших змін.

Нагадаємо, що через три місяці Україна остаточно приєднається до Європейської конвенції про транскордонне мовлення.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео