Заява Асоціації зовнішньої реклами щодо реклами на автошляхах
11 Мар 2008, 13:28

Заява Асоціації зовнішньої реклами щодо реклами на автошляхах

Заява Асоціації зовнішньої реклами щодо реклами на автошляхах

Асоціація зовнішньої реклами України уважно вивчила нові ініціативи депутатського корпусу стосовно регулювання розміщення зовнішньої реклами на автомобільних шляхах.

 

Мова йде про законопроект народного депутата від БЮТ Андрія Шкіля (№2161 від 4.03.2008р.). Нагадаємо, ним пропонується змінити напрямок розміщення рекламних конструкцій, «розвернувши» їх паралельно напрямку руху.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

 

Вочевидь, питання регулювання зовнішньої реклами на автошляхах останнім часом є головним для великої кількості суб'єктів законодавчої ініціативи. На аналізі в комітетах досі знаходиться «президентський» законопроект, яким, серед іншого, пропонується знищити близько 75% відсотків парку рекламних конструкцій в галузі. Замість того, щоби розвивати галузь та сприяти просуванню Українських рекламних агентств на ринки Європи — наші політики готові пропонувати рішення, які свідчать про їхню некомпетентність.

 

Наскільки зміниться ситуація навколо даного питання після появи проекту пана Шкіля? Безумовно, рекламна громадськість позитивно оцінює сам факт появи альтернативної точки зору на проблему, яку пан Президент пропонує вирішити «руба» — просто знищивши галузь. Пояснювальна записка до проекту №2161 напряму вказує на необхідність пошуку більш конструктивного шляху, ніж перенесення щитів на 50 м від дороги, туди, де розмістити їх просто неможливо.

 

Таким чином, народні депутати демонструють бажання не просто бездумно «давити на кнопки», а розглянути максимально широкий спектр пропозицій, підходів та  варіантів рішень. Інша справа, що в цій дискусії було б бажано почути також і голос рекламістів.

 

А досвід рекламного ринку свідчить, наприклад, про те, що рекламні конструкції відволікають водіїв набагато менше ніж неадекватна поведінка інших учасників руху, погана якість дорожнього покриття або очікування раптової появи працівників ДАІ. Подібні тези неодноразово підтверджені міжнародними дослідженнями — причому замовленими не лобістськими структурами, але державними органами із забезпечення безпеки руху (наприклад, в США).

 

Незаперечним є також і той факт, що до скупчення великої кількості носіїв на дорогах в деяких областях та містах призводять зловживання чиновників місцевого рівня, які створюють «під себе» нових операторів ринку та сотнями виписують нові дозволи для «своїх» компаній.

 

Тож, очевидно, дискусія навколо питання щодо того, як і де повинні розміщуватися об'єкти зовнішньої реклами, щоб не заважати безпечному руху автотранспорту та пішоходів, тільки починається. І спосіб, запропонований паном Шкілем — далеко не кращий варіант, хоча б тому, що, якщо виходити із простої логіки, водії, навпаки, можуть відволікатися більше на рекламні повідомлення, розміщені не в полі прямого зору, в той час, як ефективність реклами, розміщеної на щитах, що стоять паралельно напрямку руху, знизиться в рази.

 

Проте, наявність декількох точок зору — завжди краще ніж авторитарний безальтернативний підхід до вирішення будь-яких проблем. Це і є плюралізм — необхідна ознака демократичного суспільства. Залишилося додати до цього ще й принцип професіоналізму, тобто допустити до участі у підготовці таких важливих рішень власне тих, хто знає про рекламу більше за всіх — представників рекламної галузі…

 

Асоціація зовнішньої реклами України

Расскажите друзьям про новость

Новое видео