24 Окт 2019, 08:44

За планету без кульків: що покажуть на фестивалі соцреклами Molodiya Festival

25-27 жовтня у Києві пройде фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival’19.

Протягом 3 днів відбуватимуться лекції рекламістів та комунікаційників, покази української та світової соцреклами та нагородження переможців.

Серед конкурсних заявок цього року, крім українських, роботи з Індії, Ірану, Японії та країн Європи.

«Щоразу, коли вам здається, що гірше нікуди, бо у нас війна, безплатні кульочки і погані дороги – дивіться індійську соціалку. У нас цього року просто шквал заявок звідти. Ось, наприклад, сюжет. 

11-річна індійська дівчинка вивчила англійський алфавіт. Тепер, коли до неї приходять свататись, вона мило посміхається і каже ей-бі-сі-ді-і-еф-джі-ейч-ай-джей-кей-ел-ем-ен-оу-пі. Кавалер розгублено кліпає очима, говорить «ваша дівчинка якась незрозуміла» і йде геть. Так мала отримає ще пару років фори. Аж до 13, наприклад.

І таких отримали пару десятків роликів. А потім ще про те, що ти можеш ґвалтувати свою дружину (ту, яку посватав 13-річною) коли і скільки заманеться, бо вона ж офіційна дружина. Ми, звичайно, найбільш жестякові роботи не показуватимемо, але паралельну реальність ви відчуєте», – анонсує співорганізаторка Наталя Шевчук.

Сумних реклам обіцяють зовсім небагато. Натомість разом зі словенським фестивалем креативності Golden Drum покажуть добірку успішних світових кейсів: історій про те, як комунікації вирішували соціальні проблеми.

Українські роботи конкурсної програми  найчастіше присвячені захисту довкілля. За словами організаторів, цього року багато роликів надійшло у номінацію від Кампанії ХутроOFF: про неетичність хутрової індустрії та негативний вплив такого виробництва на довкілля. Конкурсні роботи також порушують питання адаптації ветеранів, волонтерства, захисту дітей, благодійності та гендерної рівності.

У журі фестивалю – переможці Young Lions  Віталій Капустян та Ілля Янковський (BBDO Ukraine), українські рекламісти Антон Кудінов та Євген Єленський, грузинський медійник Александр Баґратіон-Давіташвілі, фахівці з Чехії та Нідерландів

Також у рамках фестивалю пройде хакатон соцреклами – громадські організації у кооперації із креативниками створять свої соціальні ролики.

«Ми – майданчик, який об’єднує креаторів і третій сектор, бо наша команда абсолютно переконана у дієвості обох спільнот. Коли ж вони єднаються – народжуються дуже годні комунікації для соціальних змін», – кажуть в Molodiya Festival.

Програма умовно поділена на лекційну та фестивальну частини: 25 і 26 жовтня заплановані лекції у 1991 Civic Tech Center, а 27 жовтня – покази, нагородження, хакатон і нон-стоп спічі фахівців сфери реклами і комунікацій у InLight Studio.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео