28 Дек 2019, 11:10

За один день Glovo зібрав більше 120 тис. грн на благодійність

Сервіс швидкої кур’єрської доставки Glovo довів, що навіть 20 грн — вагомий внесок у допомогу іншим. 26 грудня сервіс Glovo знизив ціну на доставку страв з вибраних закладів: у Києві — до 20 грн, у Харкові, Одесі, Дніпрі та Львові — до 10 грн, а різницю вартості доставки сплатив самостійно і передав на благодійність. Користувачі сервісу замовляли звичні для себе обід або каву з баблів «Ресторани» та «Випічка і десерти», і 20 гривень з кожного замовлення у вибраних закладах йшли на добру справу. 

За один день акції на благодійність зібрали 128 840 гривень. Зібрані під час акції кошти підуть на потреби благодійних організацій: БФ «Корпорація монстрів» у м. Одесі, Харківський обласний БФ «Соціальна служба допомоги», «БФ «Допомагаємо ділом» у м. Дніпрі, Всеукраїнський фонд «Територія добра» у м. Києві, Мальтійську службу допомоги у м. Львові. Ці фонди та організації були обрані не випадково: компанія Glovo впродовж року допомагала і підтримувала їх підопічних. Сервіс безкоштовно доставляв скасовані клієнтами замовлення у більш ніж 30 благодійних фондів, у тому числі й у вищевказані. 

 

Михайло Семеній, представник київського благодійного фонду «Територія добра» коментує: «Ми дуже раді, що такі всесвітньо відомі компанії як Glovo приймають участь у соціальних проектах, які спрямовані на підтримку тих, хто її найбільше потребує. Завдяки Glovo малозабезпечені та самотні пенсіонери отримують страви, які вони не можуть собі дозволити». 

Марія Романова-Тремль, представник харківського обласного благодійного фонду «Соціальна служба допомоги» додає: «Glovo допомагає нашим підопічним смачними і ще гарячими обідами, які кур'єри доставляють прямо до дверей проекту. Підтримка компанії для літніх людей — не просто матеріальна допомога. Це усвідомлення того, що існують відповідальні і соціально небайдужі організації, які піклуються і допомагають старшому поколінню нашого міста». 

Також українська команда втілює глобальну ініціативу — GlovoCares. Кожного кварталу працівники офісу самостійно здійснюють декілька замовлень у ролі кур‘єра. Ця ініціатива не лише дозволяє краще зрозуміти особливості функціонування бізнесу на кожному рівні, але й зібрати кошти на благодійність. Адже з кожного здійсненого співробітником замовлення 15€ компанія перераховує до благодійних фондів. 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео