15 Мар 2019, 15:00

Young Lions Competitions запрошує позмагатися за €5,500 для поїздки на Cannes Lions.

У квітні 2019 року Офіційне Представництво Cannes Lions в Україні проведе Конкурс молодих креаторів. Це локальне змагання, під час якого здійснюється відбір на Young Lions Competitions – найпрестижніший конкурс молодих креаторів у світі. Щорічний конкурс проводиться в рамках Cannes Lions International Festival of Creativity у Франції. У YLC беруть участь молоді креатори з 68 країн, які пройшли попередній локальний відбір. 

Український відбірковий локальний конкурс в 2019 році пройде у трьох категоріях: Design, Print, Film. Формат – традиційний для Cannes Lions: команди учасників мають виконати завдання за брифом і створити відповідну роботу за 24 години (за 48 годин для категорії Film).

Вперше під час локального конкурсу передбачено призовий фонд в розмірі €5,500* для здійснення поїздки в Канни на 66-й Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions в червні 2019 року та участь у YLC.  Призовий фонд формується із внесків учасників конкурсу. Вартість участі в українському відбірковому конкурсі цього року – €160 з команди з  2 (двох) осіб (до відома: акредитація команди на участь у Young Lions Competitions в Каннах — €3 420). Саме тому шанс для поїздки на Фестиваль влітку 2019 року тепер є майже у кожного! 

*€5,500 — грошовий еквівалент, який надається послугами з трансферу від одного з міст України до Канн і назад, проживання та оплати вартості акредитації на участь у фестивалі Cannes Lions впродовж 6 днів. 

Кращу команду визначить журі конкурсу, до складу якого входять українські  та міжнародні експерти, серед яких – неодноразові переможці міжнародних фестивалів, таких як RedDot, D&AD і, звичайно, Cannes Lions. Повний склад журі буде зазначено. 

Таймінг YLC:

  • Конкурс проходить в онлайн-форматі 19-20 квітня (19-21 квітня для категорії FILM). 
  • У період 21-24 квітня відбудеться оцінювання робіт журі .
  • 25 квітня будуть оприлюднені результати конкурсу. 

У конкурсі можуть взяти участь команди із двох осіб, серед яких фрілансери або працівники рекламних та digital-агенцій, продакшн-студій, спеціалісти сегменту маркетингових комунікацій віком до 30 років.

Ознайомитися із критеріями участі та подати заявку можна на сайті.

 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео