24 Дек 2019, 13:26

Як тьютори програм МВА навчали медіа розбиратися у бізнес-процесах

З чого складаються стратегічні плани великих корпорацій, як приймаються рішення на найвищому рівні керівництва, як оцінити реальну ефективність роботи компанії – з цими та іншими викликами журналістам допомогла впоратися освітня програма «Як говорити з топ-менеджерами однією мовою. Основи бізнесу для журналістів та медіа-менеджерів». Проєкт ініціювали премія для журналістів PRESSZVANIE та освітня платформа House of Knowlegde, що представляє програму МBA Единбурзької бізнес-школи.

Разом із експертами-викладачами учасники програми визначали, на що необхідно звертати увагу у розмові з бізнесом, які питання ставити, де шукати прогалини і проблемні точки.

Відбір до навчальної групи пройшли 23 журналіста, шеф-редактори та продюсери ЗМІ. Курс складався з управлінських тем, що зазвичай формують академічну програму MBA для СEO та топ-керівників. Учасники курсу слухали лекції та розбирали кейси з економіки, маркетингу, бухгалтерії, проєктного менеджменту, інновацій, HR, лідерства. Навчання тривало 2,5 місяці.  

 

Випускники програми, власники та топ-менеджери компаній зустрілися у ресторані BEEF meat & wine, щоб відзначити завершення курсу і поспілкуватися один з одним 

На випускний до журналістів завітали директор компанії IT-Enterprise Олег Щербатенко, директор зі стратегії «Смарт-Холдинг» Руслан Рудницький, засновник і CEO Creative States Ілля Кенигштейн, радник офісу реформ Кабінету міністрів Лариса Мудрак, ресторатор та власник стейкхауса BEEF meat & wine Руслан Шибаєв. Топи ділилися досвідом із журналістами ділових та суспільно-політичних ЗМІ. 

Говорили про виклики, які стояли перед власниками бізнесів, і роль СЕО у компаніях майбутнього. Руслан Рудницький, директор зі стратегії «Смарт-Холдинг», розповів, як розпізнати економічну кризу. «Ключовим сигналом початку кризи стане корекція фондового ринку США. З огляду на той факт, що сьогодні економіка США перебуває на піку, відкочування «назад» може стати досить болючим. Деякі експерти навіть проводять паралелі з Великою депресією 1929 року. Все це буде відбиватися на економіці України, особливо на її експортоорієнтованих галузях, що роблять істотний внесок у національний ВВП. Наприклад, металургія і АПК», – говорить він. 

«Головне – це люди. У вас може бути найкраща стратегія і кращий будинок у світі. Але якщо ви не підкорили серця й уми людей, які з вами працюють – ваша стратегія ніколи не втілиться у життя. Люди не купують у клоунів», – запевнив засновник та СЕО Creative States Ілля Кенігштейн.

По закінченню нетворкінг-сесії журналісти отримали сертифікати про успішне завершення курсу.

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео