20 Авг 2019, 03:33

Арт-маркетинг: бонусна лекція з брендингу від Катерини Аврамчу

Катерина Аврамчук — керівник відділу маркетингових комунікацій Yakaboo, організаторка «Літературного Кураж Базару», в минулому креативна директорка видавництва «Наш формат». У своїй лекції вона розповість про особливості роботи з брендом у культурній сфері.

Культурний продукт не є товаром першої необхідності — як це визнати та що робити далі? На чому повинна базуватися комунікація бренду? Як виглядають сегментація та портрети аудиторії найбільшої інтернет-книгарні України? Де шукати інформацію про свою аудиторію? Де та як вести комунікацію зі своїм споживачем? Про все це ви дізнаєтеся з відеолекції Катерини. 

Крім додаткової лекції ви можете пройти підсумковий тест курсу, порівняти свої знання на початку тренінгу і в кінці та зрозуміти, як змінилися ваші навички. Якщо тренінг допоміг вам підвищити знання в сфері просування вашого проєкту, надішліть свій відгук на пошту cultural.product.ukf@gmail.com

Пройти підсумковий тест

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео