06 Ноя 2019, 11:14

Як масштабувати бізнес на глобальний ринок. Повна програма конференції GRANULA

Масштабування українських компаній на зовнішні ринки. Конференція відбудеться 14 листопада в UNIT.city, модератор заходу Юлія Карпушина, CEO Amplifi Ukraine.

10:00 – 10:30 Глобальні технологічні тренди: до якої нової парадигми необхідно приготуватися брендам? 

Ярослав Огоцький, Strategic director Isobar Ukraine

10:30 – 11:00 Досвід виведення маркетингової платформи для великих компаній в США: два роки пошуків, 50 лідів в місяць. 

Дмитро Лисицький, CEO Influ2; Ден Козлов, Head of sales Influ2

11:00 – 11:30 Відвага і слабоумство: як підкорювати західні ринки, коли бюджети на маркетинг у конкурентів $1М в місяць. 

Вікторія Абєд, Head of Marketing &Business Development Weblium

11:30 – 12:00 Вихід на ринок Азії з IT-продуктами: ментальні особливості для маркетингових активностей

Катерина Качан, Team Lead of Asian Markets Growth Skylum Software Skylum Software

12:00 – 12:15 FTA та можливості МСБ України на ринках ЄС та Канади.

Тарас Жеребецький, Product Owner Tradalaxy

12:15 – 13:00 Ланч

13:00 – 13:30 Український e-commerce beyond the limit: як завоювати світові маркетплейси. 

Юлія Павленко, Директор Департаменту міжнародних операцій ПАТ «Укрпошта».

13:30 – 14:00 Схід – справа тонка. INTERTOP про вихід в Казахстан.

Валерія Толочина, маркетинг-директор Intertop.

14:00 – 14:30 Українські AR/VR рішення в комунікаційних кампаніях США, країн Європи та Середнього Сходу.

Дарина Федько, CEO WeAR Studio.

14:30 – 15:00 Ефективний вихід та просування брендів в рамках Amazon.

Артем Сухина, CEO Disqover Agency.

15:00 – 15:30

SPECIAL GUEST Масштаб особистості – що і як прокачувати, щоб Х10.

Іцхак Пінтосевич, тренер з особистісного розвитку.

Купити квиток на конференцію можна за посиланням. Для читателей MMR скидка 15%. Промокод: MMR_Friends. 



Расскажите друзьям про новость

Новое видео