«Картата» сумка тепер у Tik-Tok: як змінюється старий добрий ринок
31 Июл 2020, 13:25

«Картата» сумка тепер у Tik-Tok: як змінюється старий добрий ринок

Юрій Коротун, керівник маркетингу та реклами ТЦ «Барабашово», про те, як і навіщо діджиталізується відомий харківський базар

«Барабашово» у Харкові — один із найбільших торгових об’єктів не тільки України, а й всієї Східної Європи. Простіше кажучи, величезний базар, зі своєю історією, проблемами та легендами. Десятиліттями батьки та дідусі сьогоднішніх клієнтів купували на «Барабашово» все: від батарейок та лез до джинсів та велосипедів. Невпинність часу та зміна сучасного купівельного пріоритету все більше і більше зменшувала частку офлайн-клієнтів, переводячи їх в інтернет-магазини.

Введення карантину в Україні стало ще одним болісним ударом по ринку. Після щоденної відвідуваності у 30 тисяч клієнтів, орендарі на два місяці отримали порожні 75 гектарів. Близько 20% власників не відкрили свої магазини після пом’якшення режиму карантину…

Ми можемо хайпонути на власних багаторічних «картатих» сумках у Tik-Tok чи Instagram, тим самим привабити кілька сотень молодих людей в офлайн.

Карантин не став тією рушійною силою, він лише збігся за часом та дав нам більше можливостей та часу зосередитись на онлайні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Маючи своєрідну специфіку та історію, ані фінансово, ані ресурсно «Барабашово» не може собі дозволити бути новою ROZETKA чи будь-яким маркет-плейсом. Тому головною місію була прийнята ідея перетворення «базару» на щось сучасне та трендове.

Перехід в онлайн, зміна середнього віку клієнта, додання відчуття «сучасності» застарілому консервативному бренду — ось лише декілька основних задач, які треба було вирішувати.

Перевести бренд в online

барабашово online

Мета. Спрощення пошуку необхідних товарів та полегшення пересування торговельним центром для клієнтів. Новий трафік покупців для власників магазинів.

Дія. Основним та найбільш капітальним кроком переходу бренду в digital став запуск створення мобільного додатку «Барабашово ONLINE»: інтерактивної карти з каталогом магазинів та можливістю пошуку і навігації. Для власників торгових об’єктів додатково є можливість створити власний магазин та отримувати звернення за товарами. В App Store та Google Play додаток має з’явитися вже у жовтні.

«Барабашово ONLINE»— це як ковток свіжого повітря. Так, в ньому не можна купити товар, але ми цього і не планували. Аплікейшн — для тих, хто може поїхати на «Барабашово», але не хоче там блукати. Додаток покаже, де саме знаходиться конкретна група товарів, як туди дістатися, і який магазин гідний уваги.

Не боятись сміятись… іноді з себе

барабашово фан

Мета. Знизити середній вік клієнта та залучити більш молоде покоління.

Дія. Повністю змінили стратегію просування у соцмережах, зробивши акцент на Instagram та першими з торгових об’єктів в Україні ввівши Tik-Tok. Ми відійшли від стандартних «продающих» публікацій, додали fun-контент та навіть запустили «сумка-челендж».

Ми хочемо робити комунікації з клієнтом всіма можливими засобами. Ми готові запускати нашу сумку на Space X у космос чи робити bag challenge в Tik-Tok, аби розмовляти однією мовою з покупцями.

Подивіться на нас

барабашово відео

Мета. Підвищення рівня довіри до бренду, полегшення комунікації з клієнтом.

Дія. Ще однією важливою механікою на «Барабашово» зробили відео. Більш того, відео стало одним із найважливіших меседжів. Таймлапс, віруси, челенджі в Tik-Tok та навіть відеоролик «Подяка медикам!» збирають десятки тисяч переглядів та сотні тисяч охоплень.

https://www.facebook.com/barabashovo/videos/740152346732317/

Після багатьох років «становитесь на картонку» зараз вже просто необхідно показати клієнту, що сучасність (навіть не майбутнє), вона десь поруч. «Барабашово» не застряг у 90-х, він змінюється і хоче це демонструвати зрозумілими вчинками.

Кавер: MMR

Расскажите друзьям про новость