Найскладніше — розпочати: засновниця ювелірного бренду про те, як хобі стало бізнесом
11 Авг 2020, 10:54

Найскладніше — розпочати: засновниця ювелірного бренду про те, як хобі стало бізнесом

Що найважче при заснуванні власного бізнесу, які перспективи ювелірного ринку у кризових умовах, які канали просування продукту найбільш ефективні — про це та інше говоримо з Валерією Гуземою, засновницею та креативним директором ювелірного бренду Guzema Fine Jewelry, спікером Форуму МСП «Перезавантаження 2020».

Гузема

З чого починався Ваш бізнес? Як з’явилася ідея створення ювелірного бізнесу?

Моя любов до прикрас надихнула мене 4 роки тому створити свій ювелірний бренд. Мій стартовий капітал становив 500 доларів і дідусеві золоті зуби. Паралельно, продовжуючи працювати журналістом, я почала розробляти ювелірні прикраси. Насамперед я створила Instagram-сторінку і під час обідніх перерв розвозила прикраси клієнтам. Сьогодні в моїй команді понад 35 осіб.

Що було найскладнішим при старті власної справи?

Найскладніше — розпочати, адже страх бути незрозумілою є напевно у кожного.

Я і мріяти не могла, що моє хобі перетвориться в бізнес такого масштабу. За вдачею я перфекціоніст і мені завжди хотілося, щоб все було ідеально, але на практиці це рідко трапляється. Людський фактор — мабуть, найскладніший аспект в роботі. Кожен день я продовжую вчитися, вивчаючи нові для себе напрями в бізнесі, це допомагає мені бути в потоці всіх процесів роботи й вдосконалюватися.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Як Ви оцінюєте перспективи ювелірного ринку в умовах нинішньої кризи та в горизонті 2-3 років?

Ювелірний ринок виявився зараз в досить складній ситуації. Золото, як ми бачимо, на біржі зростає з кожним днем ​​і за час пандемії ціна за грам досягла рекордної позначки. Проте, золото — завжди хороша інвестиція. Попри кризу, ювелірний ринок все одно буде триматися на плаву. Люди стали більш вибагливі та екологічні, зараз вибирають насамперед емоцію, якість і сервіс.

Які канали комунікації найбільш ефективні для залучення клієнтів, особливо при обмеженому бюджеті?

Світ пішов в digital вимір і найефективніший спосіб залучення клієнтів — це онлайн.

Залежно від цільової аудиторії можна просувати продукт через Instagram, Facebook, YouTube, Tik-Tok і, звичайно, Google-рекламу. У країнах пострадянського простору досі добре працює ефект «сарафанного радіо», головне, щоб у вас був унікальний продукт і хороший сервіс. Зараз це дійсно цінно.

Де підприємцям-початківцям шукати фінансування для своїх проєктів?

На сьогодні існує багато грантів, які виділяються як державними, так і приватними інвестиційними фондами. В Україні інвестори об’єдналися в Ukrainian Venture Capital & Private Aquity Association (UVCA). За даними UVCA, 11 українських венчурних фондів інвестують в стартапи. Найактивнішими у 2019 році були AVentures Capital, SMRK VC Fund, ICU Ventures, Genesis Investment. Також знайти фінансування можна на краудфандінгових платформах: Kickstarter, Indiegogo, Patreon і інші. Якщо у вас унікальна ідея, потрібно відстежувати подібні програми та брати в них участь.

Ви будете спікером Форуму малого і середнього підприємництва «Перезавантаження 2020» — чого очікуєте від заходу і чим воно буде корисним представникам МСП?

Для мене форум МСП — майданчик, де ми з підприємцями з різних сфер діяльності зможемо обмінятися досвідом та корисними кейсами і почнемо застосовувати нові знання в роботі та масштабувати свій бізнес.

Що порадите підприємцям-початківцям, які бажають побудувати бренд з нуля?

Нічого не боятися, діяти і безумовно вірити у свій проєкт.

Расскажите друзьям про новость