Володимир Зеленський став найпопулярнішим серед користувачів Уанету
23 Мар 2009, 15:06

Володимир Зеленський став найпопулярнішим серед користувачів Уанету

Найулюбленішими українськими знаменитостями для користувачів Інтернету є шоумен Володимир Зеленський та співачка Настя Каменських

Володимир Зеленський став найпопулярнішим серед користувачів Уанету

Найулюбленішими українськими знаменитостями для користувачів Інтернету є шоумен Володимир Зеленський та співачка Настя Каменських. Про це свідчать результати першої хвилі нового регулярного дослідження «Моніторинг популярності українських знаменитостей», яке компанія GfK Ukraine провела на основі он-лайн панелі на початку березня 2009 року.

 

Завданням цього дослідження є надати рекламодавцям, телеканалам та іншим медіа інформацію про те, які саме українські «зірки» є улюбленцями публіки, а які вже почали набридати.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

 

 

 

 

Співачки Настя Каменських, Ані Лорак та Руслана, а також боксер Віталій Кличко посіли першу сходинку за показником знання серед українських Інтернет-користувачив (99% респондентів). Друге місце зайняла співачка Тіна Кароль (98%), третю сходинку поділили боксер Володимир Кличко та Вєрка Сердючка (97,5%).

 

Найулюбленішими українськими знаменитостями для користувачів Інтернету є шоумен Володимир Зеленський та співачка Настя Каменських. Позитивно до Володимира Зеленського ставляться 78% респондентів, при цьому 55% респондентів вважають його своїм кумиром. Настя Каменських є кумиром для 50% опитаних, проте за показником позитивного ставлення дещо поступається не тільки Володимиру Зеленському, а й його колезі Євгену Кошевому.

 

 

Позитивне ставлення: ТОП-10 українських знаменитостей (% респондентів)

 

Серед чоловіків найбільшою популярністю користуються Ані Лорак та Настя Каменських. Жінки віддають перевагу Володимиру Зеленському, Євгену Кошевому та Насті Каменських.

 

Щобільше, Володимир Зеленський є найулюбленішою «зіркою» Інтернет-користувачів у віці 14-19 років та 20-29 років, тоді як респонденти у віці 30-39 років більш позитивно ставляться до Євгена Кошевого. Уподобання респондентів у віці 40-49 років відрізняються від молоді: для цієї вікової групи найулюбленішими українськими зірками є спортсмен Сергій Бубка, акторка Ада Роговцева та співачка Ані Лорак.

 

Рейтинг зірок, які вже встигли набриднути Інтернет-користувачам, очолює співачка Наталія Могилевська. Далі йдуть шоумен Дмитро Коляденко та співак Віталій Козловський.

 

Лідерами серед потенціальних зірок є абсолютна чемпіонка світу з художньої гімнастики Анна Бессонова та акторка театру та кіно Ірма Вітовська. Наразі обидві «зірки» мають досить низький рівень знання серед Інтернет-користувачів, проте ті респонденти, які знають цю спортсменку та актрису, ставляться до них дуже позитивно. Таким чином, можна припустити, що коли рівень знання Анни Бессонової та Ірми Вітовської зросте, їхня популярність також посилиться.

 

Далі за показником потенціалу йдуть акторка кіно Ольга Куриленко, яка зіграла дівчину Джеймса Бонда в новому фільмі про пригоди суперагента, та художниця Євгенія Гапчинська. Серед чоловіків найвищий потенціал має телеведучий Дмитро Шепелєв.

 

 

Дослідження «Моніторинг популярності українських знаменитостей» здійснюється компанією GfK Ukraine на основі он-лайн панелі. Перша хвиля опитування проходила на початку березня 2009 року. Всього було опитано 200 осіб у віці 14-65 років, які мешкають у містах з населенням понад 50 тисяч. Респонденти – Інтернет-користувачі. Максимальна похибка вибірки – 7%.

 

Для опитування було складено перелік з 90 українських знаменитостей: співаки, музиканти, актори, телеведучі, спортсмени, письменники, поети, художники. По кожному з них респонденти відповідали на три запитання: знання, привабливість, в якій мірі ця «зірка» вже набридла.

 

В результаті дослідження серед відомих людей визначені ті, хто користується популярністю серед респондентів та ще не набридли їм. Ця інформація може бути корисною, наприклад, для рекламодавців при виборі «зірки» для просування товарів; телеканалам та іншим медіа для підтримки рейтингів популярності при виборі знаменитості для участі в телепрограмах, шоу, інтерв’ю.

 



*Потенціальна зірка – знаменитість, яка має досить низький рівень знання, проте ті Інтернет-користувачі, які її знають, ставляться до неї позитивно.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео