Визначені переможці-стипендіати конкурсу ім. Ігоря Ткаченка
Засідання конкурсної комісії, визначення та урочисте нагородження переможців конкурсу відбулось 30 вересня в офісі компанії TNS Ukraine – провідного партнера НаУКМА у проведенні цьогорічного конкурсу. Під час церемонії члени журі відзначили загальний високий рівень підготовки студентів-аплікантів конкурсу в галузі PR і соціології, практичний професійний досвід, інноваційний характер вирішення проблем, успішну суспільно-громадську діяльність студентів.
Стипендійний фонд ім. Ігоря Ткаченка був заснований в НаУКМА у 2006 році. Кампанія збору коштів фонду відбувалася в рамках проведення ювілейної виставки REX в пам’ятьять про Ігоря Ткаченка – великого професіонала, колегу, партнера, друга, близької людини. Фонд впроваджено з метою виявлення та підтримки талановитої молоді та надання щорічних стипендій в галузі PR для студентів НаУКМА. Ініціатором заснування фонду та його співзасновником виступила компанія «Євроіндекс», засновниками фонду є Сергій Ткаченко, Bounty SCA Ukraіne, Dialla Communications, MacHOUSE, OS-Direct, "Євросувенір", "Український медіа холдинг", Академія Реклами, Володимир Хливнюк, рекламна агенція "Марсмедіа".
З 2008 року провідним партнером Стипендійного фонду ім. Ігоря Ткаченка виступає компанія TNS Ukraine, експерт в галузі соціологічних та маркетингових досліджень, одним із засновників якої був Ігор Ткаченко. У 2008 році умовами конкурсу передбачені дві стипендії – в галузі PR і соціології.
Національний університет «Києво-Могилянська академія» (www.ukma.kiev.ua) – один із найпрестижніших університетів України, відроджений 1992 року як правонаступник славетної Києво-Могилянської академії – найстарішого вищого навчального закладу України. Навчання в НаУКМА та його структура мають підкреслено інноваційний характер: рейтингова система оцінювання знань, вільний вибір студентами навчальних курсів, трирівнева система навчання (бакалавр-маґістр-доктор) тощо. Навчання 3500 могилянців здійснюється на 6 факультетах, у Києво-Могилянській бізнес-школі та Могилянській школі журналістики.
Відділи працевлаштування студентів, залучення коштів (FR), зв’язків з громадськістю (PR) вперше в Україні почали працювати саме в НаУКМА. Значна кількість випускників Могилянки успішно працюють та будують свою кар’єру саме у галузі реклами, PR та маркетингу. Зараз стратегічною метою НаУКМА є вхід до кола 50 кращих університетів світу (донині там не представлений жоден український університет).
«ТНС Україна» – мережева маркетингова агенція, що спеціалізується на маркетингових дослідженнях і входить до складу провідної світової групи компаній TNS з центральним офісом у Лондоні. Україна є однією з 80 країн, де працює TNS. За розміром річного обігу TNS посідає перше місце в Європі та третє у світі серед дослідницьких компаній. Серед задач, які компанія «ТНС Україна» допомагає вирішувати своїм клієнтам, – моделювання ринку, дослідження задоволеності споживачів, тестування продукту, дослідження іміджу марок/компаній, корпоративного клімату. «ТНС Україна» проводить як конкретні дослідженні на замовлення клієнтів, так і низку постійних проектів: MMI Ukraine, PMI Regions, NRS Regions, Radio Diary Kiev, Radio Survey Regions, CATI Mobile Index, Omnibus, CATI Omnibus. «ТНС Україна» проводить дослідження у таких сферах як автомобільна промисловість, охорона здоров’я та фармакологія, інформаційні технології та комунікації, продукти харчування, промислове виробництво, роздрібна торгівля, Інтернет, ЗМІ, фінансова й банківська діяльність.