31 Май 2019, 09:00

Вища школа Media & Production відкриє backstage фестивалю Atlas Weekend

10 червня Вища школа Media & Production спільно з PR-командою Atlas Weekend проведуть
семінар Atlas Weekend's Media Story. Піар фестивалю вперше розкриє деякі секрети створення масштабної музичної події України, що цього року вже вп’яте пройде в Києві.
Маркетинг-директор фестивалю Atlas Weekend і менеджер групи The Hardkiss Єгор Кір’янов, з
командою moloko.house – Ксенією Чайковською, Стасом Паливодою та Лізою Манорик – розкажуть про особливості комунікації з артистами стосовно промо фестивалю та про роботу з
партнерами заходу. Крім того, спікери поділяться кейсами з роботи відкритого прес-центру та
створення ефективної PR-стратегії та SMM просування. Також у програмі семінару: коли і як
створюється щорічний Atlas Weekend, хто, як і коли просуває івент, коли насправді починається
робота над фестивалем, прямий ефір Атласу: ідея запуску та ефекти трансляції.

«Вже багато років ми проводимо освітні заходи і раді, що цьогоріч  Вища школа Media & Production разом із PR-командою Atlas Weekend презентує ексклюзивний майстер-клас про піар-підтримку такої масштабної події, як музичний фестиваль. Дуже успішний музичний фестиваль. Я впевнена, що отримані знання після семінару точно стануть у нагоді не лише PR-менеджерам, а й маркетологам, івент-менеджерам, експертам з організації великих розважальних заходів, Star-менеджерам! А ще, безумовно, всім тим, хто не уявляє свій світ без музики та хоче зазирнути за лаштунки однієї з найграндіозніших музичних подій року», – підкреслила Лора Гасай, керівник Вищої Школи Media & Production.

Семінар можна буде прослухати і аудиторно, і онлайн, реєстрація відкрита за посиланнями. Крім того, учасники заходу матимуть можливість стати волонтерами фестивалю та долучитися до організації Atlas Weekend 2019. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео