20 Янв 2009, 12:51

«Відмінна реклама» буде продавати рекламний на ТОНІСі та «Первом канале»

Сейлз-хаус «Відмінна реклама» групи «Інтер», швидше за все, у 2009 році продаватиме рекламний час телеканалів ТОНІС та «Первый канал. Всемирная сеть»

«Відмінна реклама» буде продавати рекламний на ТОНІСі та «Первом канале»

Сейлз-хаус «Відмінна реклама» групи «Інтер», швидше за все, у 2009 році продаватиме рекламний час телеканалів ТОНІС та «Первый канал. Всемирная сеть». Про це «Телекритику» повідомив директор компанії Олег Павленко.
 
За його словами, сам він залишається керівником саме цієї компанії. Інші канали розподіляться між сейлз-хаусами групи так: «Інтер», М1 та К2 відійдуть до «УА-Медіа», Новий канал, «Мегаспорт», К1, Enter та Enter-film – до компанії «Панторія плюс», а СТБ, ICTV та НТН – до «Доброго ранку».
 
Як повідомляла «Телекритика», наприкінці минулого року сейлз-хауси групи «Інтер» повністю реструктурували юридичну схему взаємовідносин із телеканалами, які вони обслуговують, попередньо розширивши кількість домів продажів (до «Відмінної реклами», «Стиль С+», «Інтер-реклами» та продавців регіональної реклами додалися «Доброго ранку», «УА-Медіа», «Панторія плюс»).
 
Юридичні особи «Доброго ранку», «УА-Медіа», «Панторія плюс» уже фігурували у телепроцесі. Зокрема, вони подавали заявки на мовлення в цифровому загальнонаціональному мультиплексі МХ-4, однак у конкурсі не перемогли:
 
ТОВ «Доброго ранку», м. Київ. Логотип: «К5» (презентувала група «Інтер») претендував на дитячий телеканал; ТОВ «Уа-Медіа», м. Київ Логотип: «К3» («Інтер») – на гумористичний; ТОВ «Панторія плюс», м. Київ Нова ТРО. Логотип: «Як?ТБ» (ICTV) – оригінальний проект, пізнавальний телеканал.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео