Відкритий лист до мера Києва
26 Янв 2009, 12:35

Відкритий лист до мера Києва

Працівники ринку зовнішньої реклами в місті Києві опинилися сьогодні у найскрутнішому становищі з 1998 року, і найближчим часом будуть вимушені боротися за виживання. Причиною цього стали кризові явища в економіці, посилені низкою законодавчих обмежень.

Відкритий лист до мера Києва

Шановний Леоніде Михайловичу!

 

          Працівники ринку зовнішньої реклами в місті Києві опинилися сьогодні у найскрутнішому становищі з 1998 року, і найближчим часом будуть вимушені боротися за виживання. Причиною цього стали кризові явища в економіці, посилені низкою законодавчих обмежень.

 

Так, значного удару по рекламному ринку завдала економічна рецесія, різкі зміни валютних курсів, швидкі темпи інфляції. Це призвело, з одного боку, до різкого зменшення рекламних бюджетів, численних відмов від затверджених на наступний рік програм та контрактів, припинення інвестицій в галузь. З іншого боку – до збільшення рівня самоокупності цього виду реклами: зростає ціна на папір, на бензин, зростають виплати працівникам.

 

Всі ці явища стали актуальними для галузі вже з листопада 2008 року, і протягом найближчих місяців ситуація лише погіршуватиметься. Так, вже в грудні минулого року ми зафіксували зайнятість на рівні 25-30%, а січень і лютий поставили компанії перед фактом 10% зайнятості. У операторів немає грошей навіть на розміщення соціальної реклами, через що Асоціація вимушена згорнути низку соціальних проектів.

 

Додатковим навантаженням на операторів стало підвищення тарифів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами (розпорядження КМДА № 1426 від 15.10.08). Протягом останніх двох років показники надходжень від реклами до бюджету складали більше 100 млн. грн., і ми розуміємо необхідність такої політики: в тому числі з цих грошей виплачуються соціальні виплати, працюють комунальні підприємства тощо. Ми завжди були готові йти назустріч міській владі, і підтримували політику збільшення орендної плати відповідно до темпів інфляції.

 

Однак нинішня ситуація відрізняється від попередніх років – додаткове збільшення тарифів виявилося непосильним тягарем для компаній зовнішньої реклами. На жаль, збереження існуючих розцінок призведе лише до банкрутства компаній, масових неплатежів, і як результат – дефіциту бюджету. Замість того, щоб отримати більше грошей, місто стоїть перед загрозою втрати вже набутих бюджетів.

 

Компанії-учасники Асоціації не відмовляються від необхідності виконувати зобов’язання перед міським бюджетом. Проте в умовах системної фінансової кризи малий та середній бізнес не в змозі постійно підвищувати рівень відрахувань до бюджету.

 

Асоціація зовнішньої реклами України просить Вас розглянути можливість зниження на час кризи тарифної ставки плати за використання місць, що перебувають у комунальній власності, для розміщення рекламних засобів до рівня І половини 2006 року. В свою чергу, компанії – члени Асоціації – зобов’язуються вчасно та у повному обсязі розраховуватись з міським бюджетом за надані послуги.

 

Тільки в цьому випадку міський бюджет зможе уникнути безнадійних боргових зобов’язань та отримати реальні гроші на допомогу соціально незахищених верств населення.

 

З повагою, Артем Біденко, керівник Асоціації зовнішньої реклами України

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео