03 Сен 2020, 11:21

«Верес» оновив платформу бренду і запустив нову кампанію

«Верес» — лідер ринку консервації. Але востаннє комунікував із аудиторією ну ду-уже давно.

Але часи змінилися. І сьогодні молоде покоління не розуміє, навіщо їм консервація, як і з чим її їсти. Вони звикли, що це щось «бабусине» й олдскульне. А у «Вересу» багато продуктів, які можна по-різному їсти та додавати до будь-чого. 

«Смачно по-домашньому» — таким був слоган старої комунікації. Але як це — «по-домашньому»? Для когось — це хлібчик з кабачковою ікрою, для іншого — хоуммейд-бургер, для третього — салатик з усім на світі, а четвертому — самому з’їсти цілу баночку солених огірків.

«Смачно як завгодно» — оновлена платформа бренду. У своєму маніфесті «Верес» показує сучасних консерваторів, яким близькі прості людські цінності і традиції, але вони переосмислюють їх по-своєму. А з ними — і способи споживання консервації. Адже ніхто, крім нас самих, не вирішує, коли нам одружуватися, як святкувати, з ким проводити вихідні і як саме нам буде смачно — за столом і по життю.

Кампанія реалізована агентством Grape, продакшн NO STARS.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео