09 Дек 2008, 09:30

Вадим Рабинович продав свій медіахолдинг

Тижневик «Столичные новости» перейшов в управління однієї з компаній, що належить Валіду Арфушу. Таку інформацію оголосив у п’ятницю на зборах колективу газети Вадим Рабинович

Вадим Рабинович продав свій медіахолдинг

Тижневик «Столичные новости» перейшов в управління однієї з компаній, що належить Валіду Арфушу. Таку інформацію оголосив у п’ятницю на зборах колективу газети Вадим Рабинович, з яким раніше пов’язували холдинг  Media International Group. Замість Вадима Долганова газету поки що очолює Микола Новосад.

 
Як пояснив Вадим Долганов, його звільнення пов’язано із зміною власника – причому не тільки видання, а й усього холдингу Media International Group, до якого зараз входять тижневик «Столичные новости», інтернет-портал «Міг-ньюз» та музичний телеканал OTV.
 
Тим часом Володимир Орлов, генеральний продюсер OTV, сказав, що не має інформації про зміну власників.
 
Валід Арфуш поки що не підтвердив покупку, обмежившись стандартним коментарем про те, що «поки ведуться переговори». У приймальні Вадима Рабиновича повідомили, що Вадима Зіновійовича немає на місці, але пообіцяли з нами зв’язатися. 
 
Щодо тижневика «Столичные новости», то новий власник оголосив колективу про те, що газета змінює формат і стане «розважальним виданням», а щодо ротації журналістів, то, як сказав Вадим Долганов: «Моя команда закінчує в газеті рік».

Расскажите друзьям про новость

Новое видео