Серія роликів, постерів та радіо створені Ogilvy Ukraine в рамках проекту «Підтримка реінтеграції ветеранів конфлікту на сході України та їхніх сімей» на замовлення Міжнародної організації з міграції (Агентство ООН з питань міграції), спільно з Міністерством внутрішніх справ України та за фінансування Європейського Союзу. Медіа-стратегію для кампанії розробила агенція IQ Media, а зйомками займалась продакшн-студія BRIX.
Сьогодні на руках українців знаходяться тисячі одиниць незареєстрованої зброї та боєприпасів, які спричиняють сотні смертей. Точну кількість не знає ніхто. Люди приносять у дім зброю з різних причин: як трофей, заради безпеки або з метою продати. Та яке б не було «чому», мало хто думає про «що якщо». Тому команда Ogilvy розробила емоційні сюжети, покликані замислитися про потенційну небезпеку та здати нелегальну зброю.
У роликах усе, що відбувається в кадрі, глядач бачить з боку зброї чи боєприпасу, схованих у тих чи інших місцях: дитина відкриває шафку й тягне туди руку, родич копирсається в бардачку, підлітки заглядають на полицю в гаражі. Постери демонструють руйнівні наслідки дії зброї вдома та на вулиці. Різні ситуації об’єднані одним гаслом: «Зброя стріляє не тільки на війні. Не зберігай — здавай!».
«Ми відчували велику відповідальність під час роботи над цією кампанією. Адже її креативність та ефективність може вимірюватися не нагородами, а людськими життями. Сподіваємося, нам вдалося донести ідею, і незабаром кількість незареєстрованої зброї в Україні зменшиться», — директорка Ogilvy & Mather Ukraine Дар’я Тафінцева.