На своей странице в Facebook агентство Republique разместило собственный вариант коммуникации в ответ на противоречивую социальную кампанию, вызвавшую шум в сетях. Креативщики предлагают бесплатно отдать права на использование кампании ее инициаторам ради чистого города. Напомним, социальная реклама для ОО «Це наш Київ» затронула чувства владельцев собак своим двусмысленным сообщением. В ответ, текст на постерах обещали заменить.
Новое видео
20 Май 2022
- Spotify представляє безкоштовний преміум доступ для офісних працівників
- Дизайн однокімнатної квартири з використанням шпалер: секрети «на мільйон»
- Художня галерея створила онлайн-гру аналогічну Wordle
- В Україні продаються квитки на концерт Кобзона
- Українські креатори нагадують, що руки українців є надзвичайною зброєю
- У Сінгапурі створили першу віртуальну інфлюенсерку із синдромом Дауна
- Бренд снеків випустив сирні крекери, створені під ритми хіп-хопу
- Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ