07 Ноя 2007, 11:52

В Україні з’явився вдумливий журнал

В Україні з’явився вдумливий журнал

2 листопада побачив світ перший номер нового україномовного суспільно-політичного журналу «Український ТИЖДЕНЬ». Це – спільний проект австрійської компанії ECEM Media GmbH та відомого журналіста й телеведучого Юрія Макарова.

 

Український ТИЖДЕНЬ» має посісти досі вільну нішу «вдумливого» журналу, в якому поєднуються неупереджена інформація, кваліфікована аналітика та матеріали для неквапного читання.

 

«Дещо спрощено я можу сказати так: «Український ТИЖДЕНЬ» – журнал не для гортання, а для читання, – каже головний редактор Юрій Макаров. – Наше видання відрізнятиме від більшості журналів в Україні наявність авторської інтонації та певна заанґажованість у питаннях, пов’язаних з поняттями «національний інтерес», «національний проект», «національна ідентичність». Загальна інтонація розмови буде підкреслено спокійною, а стиль передбачає зрозумілість викладу, зокрема, і для непідготовленого читача. Звісно, особистісна інтонація авторів не має заважати їм бути максимально коректними та об’єктивними, бо видання не пов’язане з інтересами жодної політичної сили чи економічної групи в Україні. Є низка дуже успішних проектів серед найстарших українських інтернет- та бізнес-ЗМІ, що сповідують саме такий, авторський підхід в журналістиці. Це заохочує повторити їхній успіх в сегменті суспільно-політичного видання».

 

«Український ТИЖДЕНЬ» починає виходити накладом 17 тис. примірників. З часом наклад мають намір збільшити до 40 тис.

 

«ECEM Media зацікавилася випуском нового журналу, бо український рекламний ринок друкованої продукції демонструє одні з найбільших темпів зростання в Європі, – зазначає представник цієї компанії Патрик Бос. – Ми запропонували Юрію Макарову бути нашим партнером, бо в його особі нам пощастило зустріти людину, яка переконала нас, що в Україні є досить містка ніша для серйозного авторського суспільно-політичного журналу».

 

Місією «Українського ТИЖНЯ», за словами Юрія Макарова, є  інформаційний супровід народження нового українського суспільства, процесу його самоідентифікації. Читач «Українського ТИЖНЯ» поділяє європейські цінності, такі як демократія та лібералізм, проте є завжди відкритим до діалогу. «При цьому ми хочемо висвітлювати питання, які реально впливають на суспільне життя й уникати мейнстримівських тем, популярних насамперед не через їхню важливість, а завдяки журналістській інерції. Ми будемо відкритими для широкого кола авторів», – каже Юрій Макаров.

 

У першому номері надруковано інтерв’ю з вітчизняною рок-зіркою Олегом Скрипкою до 20-річчя створення гурту «ВВ», репортаж про розробку нафтових родовищ на українському чорноморському шельфі. У журналі також зібрані аналітичні матеріали стосовно політичних розбіжностей у так званому «біло-блакитному» таборі та інформація, що допомагає адекватніше зрозуміти сам феномен Донбасу як території зі своєрідними традиціями та менталітетом, які зазвичай висвітлюють надто однобічно. А ще у номері надруковано репортаж про життя «простих українців», сусідами яких стали нові багатії. Є статті з вітчизняної історії та культури.

 

Журнал активно друкуватиме карикатури. «У 80-х роках я протягом десятиліття збирав карикатури. Відома в усьому світі київська карикатуристська школа, справді, є вітчизняним надбанням, якого сьогодні чомусь не культивують в жодному з українських журналів, – розповідає головний редактор журналу. – Ми хочемо, щоб вона оселилася на сторінках «Українського ТИЖНЯ» та була його брендовим елементом».

 

«Український ТИЖДЕНЬ» виходитиме щоп’ятниці, у звичному повнокольоровому форматі А4, на 82 сторінках і коштуватиме близько 5 грн. Дизайн видання – класичний, стриманий, акуратний. Це теж позиціонує журнал як вдумливий, зі спокійною інтонацією.

 

Для виведення журналу на ринок застосована зовнішня та радіореклама. Далі видання просуватимуть методами непрямої реклами – промоакціями у місцях продажу та PR-акціями. Журнал планує бути співавтором мистецьких та суспільних проектів, в які вкладатиме, зокрема, й інтелектуальні ресурси, щоб забезпечити PR-просування та створити певне коло друзів «Українського ТИЖНЯ».

 

Під час презентації журналу відбудеться найбільша в Україні за останні 5 років виставка карикатур, де буде представлено понад 100 робіт. Пізніше виставка поїде в тур багатьма містами України – до Львова, Івано-Франківська, Харкова, Одеси, Дніпропетровська, Запоріжжя та ін.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео