31 Янв 2008, 15:23

В Україні представили новий вид досліджень

В Україні представили новий вид досліджень

У вівторок вперше в Україні було представлено метод маркетингових досліджень eye tracking. Технологія дозволяє дослідити, які з елементів рекламних матеріалів привертають найбільшу увагу споживачів.

 

Основною відмінністю eye tracking вважають те, що респонденти при дослідженні знаходяться у найприродніших умовах, а значить дають правдивіші відповіді та результати.

 

У вівторок дослідницька бренд-консалтингова компанія Research & Branding Group представила низку новинок у галузі маркетингових досліджень. На зустрічі топ-менеджмента компанії із маркетологами провідних українських компаній присутні мали можливість ознайомитися та особисто випробувати нові технології досліджень eye tracking, on-line дослідження click-roll, та дізнатися підсумки першого в Україні КПК-опитування “Стиль життя середнього класу”.

 

При створенні технології eye tracking розробники враховували, що приблизно 90% інформації про навколишній світ людина отримує завдяки зору, а споживач витрачає менше 2 секунд на перегляд друкованої реклами, плаката чи білборду.

 

Саме тому комп’ютер зчитує траєкторію руху зіниць очей споживача, аналізує час, витрачений на кожен елемент рекламного матеріалу, та вказує, що в рекламі привертає найбільшу увагу.

 

"Протягом місяця в Україні також з’явиться можливість досліджувати подібним чином залежність розподілу уваги споживача від викладки товарів на полицях супермаркетів", — повідомив директор Research & Branding Group Едуард Золотухін. До слова, ці методи вже здобули популярність у США та Німеччині.

 

Попри те, що найбільш інноваційною з представлених є технологія eye tracking, найбільше увагу маркетологів привабили КПК-опитування, які мають стати альтернативою та скласти конкуренцію традиційним паперовим дослідженням. Крім того, результати таких опитувань будуть доступні on-line, тому кілька компаній вже готові придбати картки користування результатами досліджень.

 

Така методика вже встигла добре зарекомендувати себе у Росії. Там відбулося вже сім хвиль подібних досліджень, які будуть доступні і київським маркетологам.

 

В цілому застосування нових методик має на меті допомогти дизайнерам при розробці рекламних зображень, які б привертали увагу глядачів, але разом із тим не дратували своїм виглядом. На думку експертів, із впровадженням нових методик друкована та візуальна реклама стане якіснішою, від чого виграють не лише клієнти та розробники, а й споживачі рекламної продукції, зокрема — кияни.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео