В МХП — новий директор Департаменту маркетингу
13 Ноя 2020, 10:53

В МХП — новий директор Департаменту маркетингу

Холдинг МХП взяв курс на трансформацію бізнесу. Компанія перетворюється із сировинної на кулінарну. МХП посилюється сильним топ-менеджментом. Вже прийшли Андрій Булах — заступник Голови правління, директор з організаційної ефективності та управління персоналом; Микола Такзей — директор Департаменту інновацій; Олексій Решетняк -директор Департаменту інформаційних технологій. 

Нещодавно до компанії також приєднався Олексій Безуглий, який очолив Департамент маркетингу.

«Понад два місяці ми працювали над пошуком керівника, котрий очолить напрямок маркетингу та разом з командою працюватиме над трансформацією МХП. Як ми переконалися, для нас важливий не тільки напрям, у якому ми рухаємось, але і швидкість. Тому нового топгравця в команду маркетингу ми обирали виважено і ретельно», — прокоментував призначення Андрій Булах.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Олексій Безуглий має понад 18 років досвіду на ринку FMCG, 15 з яких – на керівній посаді. Зробив великий внесок в розвиток компаній «Оболонь», «Конті», Beverage Trading Company, Biosphera Corporation та ін. Вивів на ринок більше 5 успішних брендів напоїв.  

«Щасливий приєднатись до команди МХП в період трансформації. Розвиток брендів з високою доданою вартістю, які будуть необхідними та потрібними для нашими клієнтів, — це мій основний пріоритет» — наголосив Олексій Безуглий.

Расскажите друзьям про новость