В кампанії для молочного бренду зробили акцент на зворотній стороні упаковки
29 Янв 2021, 14:10

В кампанії для молочного бренду зробили акцент на зворотній стороні упаковки

Banda створила для Молокії нову комунікаційну платформу. Тепер вся реклама бренду показує продукти з іншої сторони.

Стратеги помітили, що людей бісить складність у такій простій категорії, як молочка. У комунікації ця категорія зазвичай вигадує якісь фантастичні відмінності від продукту конкурентів: все заради брендової брендовості бренду. Тому нашим головним ворогом став молочний випендрьож, а Молокія відтепер стає брендом, який не видає себе за бренд.

Зазвичай бренди віддають багато уваги передній стороні продукту, а зворотна залишається нудною та суто технічною. Щоб довести, що Молокія серйозно ставиться до того, про що говорить, ми зробили редизайн зворотної сторони для всього продуктового портфелю. Тепер ця сторона жива, привітна та зрозуміла, а головне – її стало легше та цікавіше читати.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость