Уроки компаній з сильною (і не дуже) репутацією на порозі 2019 року.
14 Янв 2019, 11:18

Уроки компаній з сильною (і не дуже) репутацією на порозі 2019 року.

Країни Європи та Америки проходять зараз через безліч перетворень: падіння довіри, зростання тероризму, еміграції, розвиток технологій та ризики втрати секретних даних. Ці події викликають найрізноманітніші реакції і впливають на громадську думку. 

  • Як сьогоднішні зміни впливають на репутацію компаній і змушують їх перебудувати не тільки комунікаційні процеси, але й бізнес?
  • Як реагувати сьогодні на актуальні для України виклики фахівцям з комунікацій та репутації? 
  • Як використовувати всі доступні інструменти, щоб змінити репутацію своєї компанії та галузі?

Відповіді на ці та інші питання отримаємо 12 грудня в Креативному просторі «Часопис». 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Спікер:

Ірина Золотаревич — радник з питань стратегічних комунікацій та репутаційного аудиту, викладач програм MBA та міжнародних відносин. Досвід: радник Прем’єр-міністра України, керівник та засновник комунікаційних агентств та міжнародної комунікаційної асоціації, віце-президент комунікаційного холдингу, магістр соціології, диплом CIPR, програма Stanford University.

Коли: 12 грудня, 19:00

Де: Креативний простір «Часопис», вул. Льва Толстого, 3

Вартість: 250 грн та 300 в день події

 

Расскажите друзьям про новость