14 Апр 2008, 06:31

У КМДА відбувся круглий стіл щодо моральності реклами

10 квітня в приміщенні КМДА відбувся круглий стіл «Реклама для суспільства: надбання чи руйнація?»

У КМДА відбувся круглий стіл щодо моральності реклами

Традиційно бурхливо минули чергові дебати навколо моралі і моральності в рекламі. І хоча заявлена тема круглого столу, що відбувся 10 квітня в приміщенні КМДА, а саме: «Реклама для суспільства: надбання чи руйнація?» вимагала створення більш широкого дискурсу, загальний контекст заходу формували дискусії навколо меж дозволеного в рекламі.  

 

Організатори заходу: Національна експертна комісія з питань моралі, Київська міська державна адміністрація, Інститут реклами – сформували авторитетний список доповідачів та гостей заходу. До участі були запрошені представники Асоціації зовнішньої реклами України, представники органів влади і державного контролю, галузевих організацій, журналістських, громадських та релігійних кіл.

Головний акцент, на якому наголосили практично всі учасники круглого столу, полягав у глибокому занепокоєнні окремими проявами зниження загального рівня культури в Україні, зменшення рівня захисту повноцінного розвитку молоді та дітей.

 

В той же час представники рекламної галузі застерегли учасників заходу та представників організаторів круглого столу, зокрема, Національної експертної комісії, від спроб підмінити мораль моралізаторством та закликали то конструктивних дій, в тому числі в напрямку проведення об'єктивних наукових досліджень впливу реклами на ціннісні орієнтири суспільства, розвитку якісної та ефективної соціальної реклами.

 

Представники виконавчої дирекції АЗРУ презентували наступні доповіді: «Провокація в рекламі: заборонити не можна дозволити» та «Потенційні негативні тенденції впливу на соціум реклами тютюну, алкоголю, тощо».

 

За результатами засідання було за основу прийнято текст Резолюції круглого столу.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео