29 Авг 2007, 09:13

У Києві з’являться туалети з рекламою

У Києві з’являться туалети з рекламою

Учора депутати Київради на засіданні бюджетної комісії запропонували проводити конкурси інвесторів для спорудження туалетів з рекламою. Ухвалили рішення створити центр обліку бомжів. Запропонували встановити збори з власників собак, а також новий порядок оприлюднення планів забудов.

Депутати бюджетної комісії Київради погодили проект рішення про особливий порядок оприлюднення рішень Київської міської ради з питань землекористування. Як зазначається у пояснювальній записці, спричинений він відсутністю детальних планів адміністративних районів, плутаниною із виділенням земельних ділянок та будівництвом об’єктів, порушенням норм земельного та містобудівного законодавства. Внаслідок цього, стверджують депутати, земельні ділянки виділяють у зелених зонах міста, на прибудинкових територіях, які не закріплені за багатоквартирними житловими будинками, на територіях, визначених Генеральним планом розвитку міста Києва до 2020 року для інших потреб.

Вказані недоліки, констатували фахівці, викликають спротив громадян міста Києва та шквал протестів проти хаотичної забудови. Згідно з пропонованим рішенням на офіційному сайті Київради мають оприлюднювати не лише ухвалені рішення про землевідведення і т. п., а й їхні проекти, внесені президією Київради до порядку денного пленарного засідання сесії. Ухвалені рішення планують публікувати на сайті Київради разом із витягом з чергового кадастрового плану (планом земельної ділянки) і у офіційній газеті Київської міської ради “Хрещатик” у формі рішення.

Серед іншого бюджетна комісія достатньо жваво обговорювала два проекти рішень, що їх запропонували київські фахівці-землевпорядники: про збір з власників собак та про оренду землі під рекламними щитами. Тепер власникам собак пропонують сплачувати 1грн 20 коп. на місяць за кожного свого улюбленця. Друге питання не узгодили, бо навіть серед ініціаторів немає згоди щодо того, що саме вважати земельною ділянкою, зайнятою під рекламним щитом. Рішення про обов’язкову оренду земельних ділянок бюджетна комісія відклала на повторний розгляд, зваживши не на інтереси рекламних компаній, а на те, що ініціатори запланували суттєво “розмазати” повноваження Київради і КМДА щодо надання права на оренду таких ділянок, делегувавши їх відповідним райрадам.

Депутати Київради погодилися з думкою дозволити інвесторам за свої кошти і в рамках затверджених інвестиційних програм встановлювати і обслуговувати нестаціонарні туалети з рекламою вартістю від 100 до 200 тисяч євро, “як в Парижі”.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео