Творці віком від 16 до 25 років надсилають варіанти логотипів, один з яких стане новим в історії MTI Group. Переможець отримає 25 000 грн.
Амбасадори конкурсу відправились у турне по навчальним закладам, де викладають мистецтво та дизайн, щоб презентувати можливості проекту для молодих професіоналів.
«Ми вже провели кілька зустрічей зі студентами-дизайнерами, отримали кілька десятків конкурсних робіт й пересвідчилися у тому, що наша ідея – доручити розробку лого компанії молоді – спрацьовує. Це Z-покоління дійсно має цікаве бачення нашого бізнесу!» — коментує PR-директор Групи компаній MTI Юлія Коломоєць.
Кожен учасник отримає зворотній зв’язок на свою роботу від членів жюри, серед яких представники провідних креативних агенцій країни. У призовому фонді конкурсу: 25 000 гривен ( й одночасно потужний кейс для свого портфоліо) за перше місце, а також сертифікати в INTERTOP, стажування в MTI Group.
«Зараз дуже просто заявити про себе – достатньо опублікувати свою роботу в Інстаграм. Але можливість не просто показати, що вмієш, а й бути обраним серед інших реальним клієнтом – унікальна! Пам’ятаєте історію логотипу Nike? Колись портлендська студентка створила та продала його компанії за 35 баксів. У нашому випадку у молодих дизайнерів є можливість отримати 25 000 грн, а також вписати своє ім’я в історію групи компаній MTI золотими літерами!» — відповідає на питання, чому варто взяти участь у конкурсі MTI Upgrade член журі та креативний директор креативного агентства Saatchi&Saatchi Ukraine Костянтин Шнайдер.