Ти на спорті: Morshynska Juniorz про новий тренд серед українських тінейджерів
10 Окт 2019, 07:26

Ти на спорті: Morshynska Juniorz про новий тренд серед українських тінейджерів

Бренд природної води «Моршинська» запускає рекламну кампанію нового продукту для підлітків «Morshynska JuniorZ». У зйомці ролику брали участь звичайні хлопці та дівчата, закохані у спорт і танці, жодного професійного актора. Кожен з них по-своєму крутий і кайфує від життя, адже робить те, що дійсно любить. Молодість, здорове тіло, амбіції та енергія у кожній секунді ролику мотивують брати приклад і поринати у спорт, змінювати своє життя на краще і бути в тренді. У кадрі нетипові чирліндинг, баскетбол, регбі і навіть батл з брейк-дансу — найнеймовірніші види спорту, які доступні кожному вже сьогодні, як у дворі, так і у школі.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео