Телеканал «Україна» запустив брендований поїзд метро на підтримку шоу «Телезірка – Superзірка».
Потяг Святошинсько-Броварської гілки київського метрополітену і зовні, і всередині повністю витриманий у фірмовому стилі нового шоу. Пасажири метро їздитимуть в оточенні зображень Анни Седокової, Андрія Малахова, Анатолія Журавльова, Олексія Маклакова і Наталії Могилевської.
Як повідомила «ТК» співробітник прес-служби телеканалу «Україна» Наталія Бондаренко, це перший приклад повного брендування потягу метро. Раніше рекламодавці так декорували поїзди зовні, але не всередині.
За результатами дослідження компанії «Український медіа монітор» у 2007 році канали «Україна» та Новий посіли другу сходинку за витратами телеканалів на свою рекламу, поступившись лише «Інтеру».