«Свята пройдуть, а ванна кімната залишиться» – рекламна кампанія для АГРОМАТ
15 Янв 2020, 12:00

«Свята пройдуть, а ванна кімната залишиться» – рекламна кампанія для АГРОМАТ

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

В новій рекламній кампанії потрібно було повідомити людей, що в магазині діятимуть знижки до 50% в період новорічних свят. 

Всі з нетерпінням очікують новорічних свят: запах мандаринів, кілограми олів'є, бризки шампанського. Але коли вони закінчуються, то стає трошечки сумно. Вже і зиму ти не так сильно любиш.

В процесі пошуку ідеї креативне агентство mirrolab зрозуміло, що от воно. Треба показати людям, що є речі, які можуть тішити їх більше 2-х тижнів. Тому й кажемо — свята пройдуть, а ванна кімната залишиться. 

Повний кейс можна переглянути тут 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео