31 Май 2007, 13:51

Створений перший український сервіс розсилки пресрелізів

Створений перший український сервіс розсилки пресрелізів

Почав роботу перший український сервіс адресної розсилки прес-релізів — «Бюро корпоративних новин «NEWSMAKER». Бюро спеціалізується на фокусуванні та поширенні корпоративних повідомлень в засоби масової інформації України, та надає комплекс супутніх послуг: літературне редагування, переклад, акредитацію журналістів на події, збір запитів від журналістів, оперативний моніторинг ЗМІ.

Перевагами Бюро є вузька спеціалізація сервісу для забезпечення високої якості послуг та утримання доступної ціни, використання сучасних веб-технологій для спрощення взаємодії клієнтів з мас-медіа, та детальна база медіа й журналістів, створена за сприяння громадської організації «Ліга економічних журналістів», для максимально точного фокусування розсилок.

«Наша база включає в себе дані про понад 750 медіа та 2600 журналістів з усіх регіонів України. Ми регулярно її оновлюємо, вчасно ліквідуємо «мертві» адреси, уточнюємо зміну спеціалізації. Для нас це не лише питання сумлінності. Нам потрібно балансувати між прагненням збільшити кількість медіа в розсилці, щоб «розширити» аудиторію повідомлень наших клієнтів, й необхідністю точно фокусувати новину, аби не викликати роздратування журналістів нецікавою їм інформацією. Тому детальна та точна база медіа є основою ефективності нашої праці», — каже медіа-дослідник Бюро «NEWSMAKER» Максим Стриженко.

Для зручності клієнтів Бюро розробило оригінальну веб-систему керування розсилками прес-релізів, доступну 24 години 7 днів на тиждень. Система включає в себе деталізовану процедуру замовлення й фокусування розсилки повідомлень, надійну білінгову систему, яка дозволяє клієнтам самостійно контролювати витрати на медіа-зв'язки, та зручну для журналістів зону новин з можливістю сортування та пошуку прес-релізів за датою, джерелом, галуззю.

Різні пакети розсилок надають можливість швидко та без сторонньої допомоги підібрати необхідний набір послуг, й наперед визначити їхню загальну вартість. Також за допомогою веб-системи керування розсилками клієнт Бюро «NEWSMAKER» може самостійно відбирати географію мас-медіа, їхню тематичну спеціалізацію, час та формат поширення прес-релізу.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео