Спалюй велокалорії: TABASCO створило кі-віжуал для Київської сотки 2020
03 Сен 2020, 13:27

Спалюй велокалорії: TABASCO створило кі-віжуал для Київської сотки 2020

100-кілометровий марафон відбудеться 6 вересня

Шостий рік поспіль агентство TABASCO розробляє візуальний стиль для Київської сотки. Цьогоріч комунікація втілена через образ їжі. 

Ключовий віжуал — бургер, що складається із різних деталей велосипеда. 

Олександр Смірнов, партнер та креативний директор TABASCO:
“Сотка для нас це можливість щороку знаходити нові інсайти. Цього разу ми вирішили зайти з боку “велокалорій”

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео