Инициатором активности стала сеть экочисток «Vesch». Сеть позиционирует себя как инновационный сервис по уходу за одеждой, который использует эко-технологии на всех этапах чистки и для всех вещей. Креатив для кампании создали Havas Kyiv. Ранее на тех же билбордах был размещен тизер.
Новое видео
20 Май 2022
- Spotify представляє безкоштовний преміум доступ для офісних працівників
- Дизайн однокімнатної квартири з використанням шпалер: секрети «на мільйон»
- Художня галерея створила онлайн-гру аналогічну Wordle
- В Україні продаються квитки на концерт Кобзона
- Українські креатори нагадують, що руки українців є надзвичайною зброєю
- У Сінгапурі створили першу віртуальну інфлюенсерку із синдромом Дауна
- Бренд снеків випустив сирні крекери, створені під ритми хіп-хопу
- Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ