Рекламное агентство Olympus Media, специализирующееся на outdoor рекламе, запустило социальную капанию, в которой показывает различные этапы жизни, которые могут или не могут наступить, если курильщики бросят или продолжат курить.
Новое видео
18 Май 2022
- 14% українців не бойкотуватимуть бренди, що залишились в росії: результати опитування
- Бути чи не бути діджитал-рекламі: аналіз звичок користувачів популярного провайдера розваг
- Reebok створив кросівки в стилі меблів Eames
- Як у FAVBET адаптували роботу під воєнні реалії та вдосконалюють продукт PARTNER
- Spotify тестує функцію галерей NFT у профілях
- Селена Гомес створила колекцію посуду
- Мисткиня продає картину, кошти від якої підуть на друк книги «Незламні» від WoMo
- Шортліст номінатів премії D&AD Award з України