У Києві завершився міжнародний фестиваль соцреклами Molodiya Festival’20. У шортлист, крім українських, потрапили ролики з Австралії, Португалії, Італії, Індонезії, Угорщини, Індії, Ірану та Білорусі, шестигодинну позаконкурсну програму формували у партнерстві із фестивалем креативності Golden Drum (Словенія), який цього року скаcували.
Тематика фестивальних роликів різноманітна — відповідальне споживання природних ресурсів, секс-просвіта, донорство органів, дестигматизація ВІЛ-інфікованих, вчасне діагностування хвороб і багато інших.
Польський кейс «Rainbow» розповідає про інсталяцію на підтримку ЛГБТ-спільноти, яка перехитрила праворадикалів:
Ще один кейс із Польщі — Mama Beer — про пиво для жінок, котрі борються з раком грудей:
Кампанія і додаток The Nest Address рятує лелек, які гніздяться на опорах ліній електропередач:
Перше місце фестивалю в українській програмі отримали ролики для кампанії ВліпиЗаСебе, які закликають молодь не ігнорувати вибори.
Відео соціальної ініціативи DOG MA отримало друге місце. Проєкт покликаний зламати стереотипи про важливість породи й умовної «краси» домашніх тварин.
Реклама сервісу Animal-ID пояснює, чому важливо вносити домашніх улюбленців у базу реєстрації тварин.
Усі покази та лекції фестивалю можна переглянути тут.