17 Июн 2021, 16:27

Щит і кишеня: айдентика міського цифрового сервісу Київ Цифровий

Команда Bulanov büro розробила айдентику міського цифрового сервісу Київ Цифровий: створили логотип, візуальну систему, брендбук та позиціювання бренду.

Минулої осіні Bulanov büro разом із IT-командю КП «ГІОЦ», яка працювала над оновленим застосунком міських сервісів почали розробку ідентичності бренду Київ Цифровий. На початку 2021 року ГІОЦ запустили застосунок, а весною оновлений дизайн транспортної картки та рекламну комунікацію в столиці.

«Це був приємний досвід співпраці із професійною IT-командою «ГІОЦ», з якою ми об’єдналися щоб створити виразну комунікацію для Київ Цифровий — багаторівневого проєкту, створеного для організованої, структурованої та зручної для сторін співпраці м. Києва з містянами та гостями столиці в цифровому форматі. Майданчиком для такої взаємодії є додаток Київ Цифровий. Проєкт передбачає поступове насичення повсякдення користувача додатку корисними та практичними інструментами, ціль яких — зробити життя в Києві зручним, впорядкованим і передбачувано комфортним.

На громадських засадах ми створили: голос бренду і позиціювання; систему візуальної ідентичності з правилами та рекомендаціями щодо створення різних супроводжуючих комунікаційних носіїв; брендбук де зібрали усі елементи бренду», – розповідає дизайн-директор Bulanov büro Дмитро Буланов.

Позиціювання та тон комунікації бренду

Київ Цифровий —це діджитал-простір, де сформовані зрозумілі, довірчі й зручні відносини між Києвом і містянами. Екосистема, що об’єднує міські сервіси та надає їх у людяному, цифровому форматі. Застосунок Київ Цифровий — «рупор» мiста та майданчик для взаємодії. Місток, що прокладається від серця Києва до його містян. 

Виразний і лаконічний логотип об’єднує в собі декілька асоціативних образів — це щит і кишеня одночасно. Це відповідає позиціюванню комфортного та безпечного простору, що належить містянам. Концепцію бренду сформулювали фразою: «Київ Цифровий — місто в кишені».

Це Київ, що завжди поруч і де кожен почувається в безпеці. Все потрібне отримати так просто й швидко, ніби шурхнути рукою в кишеню.

Це Київ, що надає відчуття свого міста, бажання бути відповідальним і можливості робити життя кращим. Все своє під рукою, але надійно захищене, ніби щитом.

Семантика знаку та візуальні складники айдентики 

Основний символ та вся система айдентики об’єднала в собі впізнавані образи, символи, кольори та настрій столиці. Київ — затишний і динамічний, рішучий і романтичний, із ретро-серпанком і модерною естетикою, яка вплітається в настрій візуальної комунікації бренд-ідентичності Київ Цифровий.

Літера «К» має характерні впізнаванні форми, відсилання до стилізованого символу міста каштану. 

В анімованій версії логотипа з’являється слово «зручний» перед появою слова Цифровий. Це є «зашитий» меседж позиціювання «Київ Зручний Цифровий».

 У якості фірмових шрифтів ми обрали гарнітури українських шрифторобів  – це Kyiv*Type Sans, Дмитра Растворцева. Цей шрифт було створено на замовлення школи Projector, нашого бюро та агенції Banda, у рамках ініціативи із альтернативним символом Києва #newkyivlogo. Ми вирішили, що це логічне і доречне поєднання цифрового сервісу, який належить киянам, і шрифта, який був задуманий як елемент ідентифікації Києва і безкоштовний якісний інструмент комунікації. 

Другий шрифт це Daikon від Mint Type, авторства Олег Ліщука.

Для створення дружнього і динамічного настрою комунікації бренду Київ Цифровий створили графічний конструктор, який масштабується від абстракції до іконок та ілюстрацій.

Знак «К»

Знак літери «К» із логотипу є самодостатнім візуальним елементом стилю. Ми розробили варіативні способи використання цього ключового візуального образу бренду, наприклад: у паттернах, брендуванні світлин, використанні літери «К» в об’ємі, як самодостнього скульптурного об’єкту, різних офлайн та онлайн носіях.  

Три фірмові патерни «каштан», «клітинка» та «ешер» створені на базі елементу «К» із інженерно-футуристичним настроєм. Вони є декоративним доповненням комунікації бренду Київ Цифровий.

В рамках розробки айдентики ми запропонували концепції дизайну транспортної картки, а також учнівського і студентського квитка у єдиному системному рішені.

Фінальний дизайн транспортної карти синього кольору розроблявся командою ГІОЦ в рамках створеної бренд-айдентики.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео