04 Июл 2019, 13:00

Роботи фотографів виставлять на онлайн-аукціон для підтримки підлітків із синдромом Дауна

Організатори першої в Україні фотовиставки на скейтбордах DTF Agency та бренд Sprite проводять онлайн-аукціон, аби реалізувати особливий проект — створення молодіжної футбольної команди зі спортсменів із синдромом Дауна, та покрити витрати на перші кілька місяців тренувань. Лотами стали 24 світлини українських фотографів. Серед авторів – дует Synchrodogs, група Gorsad Kiev, Олексій Кондаков, Льоша Березовський, Олексій Гоц, Віталій Юрасов та Мішка Бочкарьов, які працюють із вуличною, арт- та фешн-фотографією. Подати свою ставку на унікальні роботи можна на сторінці don’t Take Fake у Facebook, а внести її у разі перемоги – на сайті Української Біржі Благодійності.

«Кожна людина є унікальною. Завдяки цьому проекту ми з нашими партнерами промовляємо, що усі люди різні, але багатьом так необхідні підтримка, впевненість, а ще трохи допомоги, щоб повірити у власні сили і пишатись своєю унікальністю, – ділиться Олеся Жулинська, директор відділу зв’язків з громадськістю компанії «Кока-Кола Україна». — Sprite #Освіживпевненість розуміє і об’єднує зусилля багатьох, щоб втілити у життя мрію сонячних дітей». 

Гра у футбол корисна для дітей з особливостями розвитку з фізичної точки зору, адже покращує пам’ять і координацію і водночас допомагає їм соціалізуватися у команді. У перспективі учасники клубу можуть увійти до Національної збірної України і взяти участь у Спеціальних Олімпійських Іграх, де футбол входить у п’ятірку найпопулярніших видів спорту. Цьогоріч саме українська жіноча команда привезла перемогу зі Спеціальної Олімпіади в Дубаї.

Спільна виставка DTF Agency та Sprite «Створений освіжати» відбулася у Києві в рамках серії попап-івентів напередодні першої конференції про бренди та креативність DTF Conference, яку організувала у червні команда агенції. Кожна світлина розповідає історію про те, що важливо проявляти себе справжніми і бути впевненими у своїй унікальності, не грати чужу роль, а жити тільки своїм життям.

«Щороку ми проводимо десятки івентів і збираємо понад 12 000 відвідувачів на своєму фестивалі вуличної культури. Втім завжди найцінніше – бачити результат на кожній окремій людині. І ця виставка також розкриває особистості – неповторні, цікаві, важливі, – пояснюють у DTF Agency. – Нам уже кортить побачити на полі тих, кому наш арт-проект допоможе змінитися і розкрити себе».

Расскажите друзьям про новость

Новое видео