08 Ноя 2007, 09:52

Ринок реклами України у 2008 році зросте на 25-70%

Ринок реклами України у 2008 році зросте на 25-70%

Керівники сейлз-хаусів по-різному оцінюють зростання ринку реклами на 2008 рік: від 25 до 70%. Як уже повідомляла Cortex, дослідницька компанія Publicis GroupeUkraine прогнозує зростання медійного ринку реклами на 23%, а зростання телебачення – не більше 26%.
 
Генеральний директор компанії «Відео Інтернешнл – Пріоритет» В’ячеслав Булавін наголосив на тому, що розділяє прогнози Cortex. За його словами, на ці показники впливатимуть різні фактори: «Не варто очікувати нових ньюзпраймерів. Мені здається, що основні рекламодавці мають навести порядок у своїх комунікаційних стратегіях. Мобільний зв’язок має вести себе більш стабільно. Ризики, які відчуває економіка з одного боку та її природне зростання роблять цілком ймовірними прогнози 25-30%».
 
Тим часом директор сейлз-хаусу «Інтер-реклама» Олег Павленко в коментарях журналу «Фокус» оцінює зростання ринку в наступному році на 40-70%. На його думку, багато російських виробників, що не витримують дороговизни російської реклами, можуть прийти в Україну.
 
У свою чергу, виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник вважає, що настільки різні прогнози рекламного ринку керівників «Пріоритету» та «Інтер-реклами» зумовлені конкуренцією компаній: «Минулого року, коли ми підбивали підсумки 2006 року та давали прогнози на 2007-й, була аналогічна ситуація. Булавін висловлював песимістичні оцінки, а Павленко – оптимістичні. Насправді істина лежить десь посередині. Але тепер ми знаємо її крайні точки».
 
За словами пана Лазебника, Всеукраїнська рекламна коаліція при визначенні прогнозів рекламного ринку опитує велику кількість експертів, серед яких є і представники сейлз-хаусів, і на основі їх оцінок робить свій прогноз. Цього року прогнози зростання ринку коаліція планує оприлюднити на початку грудня: «На сьогодні не всі рекламодавці підписали бюджет на 2008 рік», – зазначив Лазебник.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео