07 Мар 2019, 08:20

Ретроспективний підхід, «перенос Грюна» і темпоральність: що треба знати про торгові простори

Архітектор, дизайнер і дослідник Андрій Хір про ключові тренди в дизайні та трансформацію торгових площ

Що являють собою торгові простори з точки зору дизайну, ключові тренди ритейлу і поради представникам галузі — Андрій Хір, архітектор, дизайнер і дослідник, поділився  у бліці своїми думками та очікуваннями. Більше можна буде дізнатися під час доповіді Андрія «Магазин як гібридний простір» 28 березня на Modern Retail Forum-2019.   

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

Розкажіть про свою доповідь в декількох реченнях: про що вона, для кого і чому варто прийти вас послухати?

Моя доповідь базуватиметься на ретроспективному підході, за допомогою якого я спробую проаналізувати торгові простори з точки зору дизайну. Також розгляну явища та чинники, що спричинили їх утворення. Відслідковуючи та відтворюючи логіку послідовних трансформацій торгових просторів, їхніх характеристик та ознак, спробую передбачити шляхи розвитку та тенденції.

Три терміни з вашої доповіді, які, можливо, ще не знає ваша аудиторія.  

«Перенос Грюна», «перенос Джарде», «третє місце».

Ключові тренди в дизайні в 2019 році.

Сміливість та зухвалість рішень: дизайнери приймають виклики суспільства та експериментують на межі, змішуючи незмішуване, руйнуючи канони та правила.

Гнучкість, змінність, адаптивність, темпоральність: динамічні зміни в соціо-культурних явищах вимагають утворення динамічних систем в дизайні в найширшому розумінні цього терміну.

Сталість та свідомість: рециклінг, повторне використання, екологічність не втрачають своєї трендовості багато років поспіль, та навряд здадуть позиції.

Три поради представникам ритейлу.

— Не варто намагатись маніпулювати клієнтами  це відчувається та відштовхує.

— Варто цінувати індивідуальність та визнавати особистість клієнта. 

— Не намагатись імітувати, а генерувати для клієнтів справжню цінність, як на рівні продукту, так і на рівні досвіду.

Чого очікують клієнти від ритейлу в 2019 році?

Можливості вибору, мультисценарності. Очікують неочікуваність. Очікують щирість. 

В Америці масово зачиняються магазини відомих брендів, усе переходить в e-commerce. Яка ситуація в Україні? Чи чекати нам подібної тенденції? 

Глобальні тенденції кажуть, що скоріше так, ніж ні. Тож варто заздалегідь готуватись до змін.

За якими магазинами майбутнє?

Спробуємо розібратись на форумі. 

 




Більше можна буде дізнатися під час доповіді Андрія «Магазин як гібридний простір» 28 березня на Modern Retail Forum-2019.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео