26 Июн 2021, 13:57

Каннський лев, децентралізований маркетинг, Blinkist. Ретроспектива тижня з Костянтином Шнайдером

Як пройшов робочий тиждень і які плани на вікенд, розповідає Костянтин Шнайдер, chief creative director Publicis Groupe Ukraine.

Як пройшов тиждень? 

Нестандартно. Справа в тому, що цього тижня Saatchi & Saacthi Ukraine виграли срібного Каннського лева. Явище для українського рекламного ринку велике. Тому минулий тиждень був насичений різними інтерв’ю, коментарями у прямому етері, зйомками, присвяченим цій події. Це все було хвилюючим, але приємним, звичайно. 

Також мене запросили на роль голови екзаменаційної комісії (факультет реклами та зв’язків із громадськістю у КНУ ім. Тараса Шевченка) на захисті бакалаврських робіт. Пів дні з вівторка по четвер отримував цікавий та новий для себе досвід. Світлі, розумні, енергійні — я був щиро вражений сучасними студентами та студентками. Деякі їх проєкти підштовхнули і мій власний розвиток, показали свіжий погляд на знайомі речі.

А ще наші клієнти підтвердили декілька великих та надзвичайно цікавих проєктів, тож літо буде спекотним в усіх сенсах.

Відкриття тижня 

Одна з бакалаврських робіт торкалася теми децентралізованого маркетингу. І мова не про децентралізацію структури агенції, бізнесу, а саме про комунікації. Чесно скажу, ця концепція мене вразила. Децентралізовані маркетингові комунікації — звучить як оксюморон. Але ця тема надзвичайно цікава, зважаючи на кількість децентралізованих бізнес-моделей. Однозначно, це було відкриттям тижня.

Музика тижня 

BADBADNOTGOOD випустили декілька свіжих синглів, і вони мені сподобалися так само, як і їх попередні роботи — якщо ви не слухали, будь ласка, пірнайте — цю музику можна споживати центнерами.

Останній альбом Lana Del Ray — Chemtrails Over The Country Club. Обожнюю Лану, атмосферу її пісень.

А ще альбом Wriggle від clipping. Рекомендую тим, хто любить фаст-флоу реп з елементами індастріал. 

Що дістало за тиждень? 

Ну, по-перше, аби щось мене дістало, має пройти більше часу, ніж тиждень 😀 А ще, все було таким яскравим та феєричним, що гріх жалітися.

3 додатки у вашому телефоні, якими користуєтеся найбільше. 

Окрім робочих і YouTube, це ще YT Music, Mi Home та Blinkist. Останній застосунок використовую часто, тому що нещодавно встановив та ще, мабуть, не награвся. Але концепція та реалізація дійсно чудові — бізнес-література у суперстислому вигляді, тільки основні ідеї. Захоплює.

Mi Home з’явився у цьому рейтингу дуже технічно, я дійсно подивився статистику використання застосунків у себе в телефоні. Це ще одна корисна іграшка — мій дім стає дедалі розумнішим, я докуповую різні датчики, прописую складні сценарії їх взаємодії. Mi Home — це такий центр керування NASA у мініатюрі, де керуєш не польотами, а інфраструктурою будинку.

Що почитати? 

«Убивство у Мюнхені. По червоному сліду» Сергія Плохія, про те, як КДБ полювало на лідерів ОУН, та «Серотонін» Мішеля Уельбека. Художню літературу теж треба читати. Нещодавно було оголошено переможців Букерівської премії. Мене особисто зацікавила “When We Cease to Understand the World”.

Що подивитися? 

«Love, Death + Robots» обидва сезони, «Enter the Void» Гаспара Ное та «Спілку Мертвих Поетів», якщо не дивилися.

Які плани на вікенд?

У складі журі студентського креативного батлу «Рекламний Полігон» буду оцінювати роботи учасників. 

Також почну працювати над своєю лекцією для ADC*School, яку ми будемо запускати у вересні. Цей тиждень вийшов дуже насиченим соціальною діяльністю — коли, як не на вихідних, цим займатися? Але ця робота у задоволення.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Эликсир смелости, большое событие, микс креатива и медиа: блиц об успехе Украины на Каннских львах

Кавер: MMR

Расскажите друзьям про новость

Новое видео