25 Мар 2009, 10:44

Рекламний час UBC продаватиме Maxximum Advertising

Рекламний час ділового телеканалу UBC (Український бізнес-канал) протягом 2009 року продаватиме сейлз-хаус Maxximum Advertising, повідомляє «Телекритика»   з посиланням на піар-службу групи компаній Maxximum.
 
Переговори будинку продажів з каналом тривали довгий час і завершилися підписанням угоди, котра юридично підтверджує ексклюзивне право Maxximum Advertising на продаж 85 % ефірного рекламного часу UBC до кінця 2009 року.

UBC включений до так званого «чоловічого пакету» Maxximum Advertising, до якого входять також телеканали «24», NewsOne, ТВі, Real Estate TV. Пропозиція сформована з телеканалів для чоловічої аудиторії і передбачає додаткову знижку на пакетне розміщення.
 
Таким чином, сейлз-хаус Maxximum Advertising у 2009 році реалізує рекламні можливості 10 телеканалів: RuMusic, News One, MaxxiTV, Menu TV, Star TV, Real Estate,TVi, UBC, 24, Первый Национальный канал.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео