Компанія «Кіномедіа-Едвертайзинг» – один із найбільших у країні продавців реклами у кінотеатрах прогнозує у 2009 році падіння об’ємів реклами у кіно майже в півтора рази. Про це розповів генеральний директор компанії Олесь Маляревич.
За його словами, рекламодавці не хочуть іти в кінотеатри, обсяги рекламні блоки перед фільмами майже не заповнені, або зайняті неоплаченою бонусною рекламою. Олесь Маляревич переконаний ситуація зміниться на краще не раніше березня 2009 року. Поки що ж його компанія працює у пів потужності.
«Якщо підрахувати кількість роликів, які крутилися, то об’єми ринку у 2008 році були у межах $ 10-11 мільйонів доларів, – каже він. – Думаю, до кінця цього року ми будемо називати значно менші суми – близько 35 мільйонів гривень».
Раніше Всеукраїнська рекламна коаліція прогнозувала скорочення об’ємів реклами в кінотеатрах у 2009 році на 22 %, порівняно з попереднім роком.