22 Авг 2018, 06:21

Projector запустив курс Product Copywriting.

Між маркетингом продуктів у супермаркеті та діджитал-продуктів лежить прірва з інструментів, каналів та постійного пошуку нових підходів. Продуктовий світ працює за іншими схемами, тут не спрацює відеоролик з одним меседжем на 3 млн людей. Тому хороший контент-маркетинг стає власним міні-медіа в середині продукту.

Куратор курсу — Анастасія Марушевська, Head of Communications в Django Stars, Editor in Chief в Product Tribe, у минулому — співзасновник і креативний директор в агентстві Prorizni. 

Ось основні блоки тем, які на практиці, проектах і домашках пройдуть студенти курсу:  

Місяць перший. The Copywriters VS Fake Storytelling 

  • будемо писати реальні історії для реальних людей
  • розбиратися чим відрізняються продуктові історії від рекламних 
  • писати історії на лендінги та в соціальні мережі
  • створювати evergreen контент, який люди знаходитимуть на першій сторінці Google і через 10 років
  • вчитися любити SEO 
  • навчимося мислити не словами, а ідеями. 

Місяць другий. Місяць хайпу  

  • будемо вчитися ловити хайп і писати статті, які всі хочуть почитати
  • зариємося в контент-маркетинг
  • розберемося як писати і адаптовувати матеріали під різні платформи: Medium, Quora, Reddit
  • навчимося дистрибуції контенту та побудуємо community
  • опануємо різні формати: lead magnits, white papers, ebooks, newsletters, videos
  • спробуємо бріфувати інших копірайтерів.

Місяць третій. Трохи солодкої стратегії

  • розберемося у процесі розробки продуктів, customer development і знайдемо там своє місце 
  • створимо мікрокопі, блок по UX copywriting
  • знайдемо теми, які захочуть опублікувати топові медіа
  • будемо розробляти контент-стратегії, позиціювання та стайл гайди.  

Старт курсу 13-го вересня. Подати заявку можна тут

Подивитися презентацію цього курсу в школі можна в фб стрімі 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео