14 Апр 2009, 13:38

Прогноз розвитку рекламного ринку

Значне скорочення рекламного ринку зміниться повільним зростанням у 2010 р

Прогноз розвитку рекламного ринку

Від минулого грудня, коли було оприлюднено останній прогноз ZenithOptimedia, ситуація на ринку реклами розвивалася гірше, ніж передбачалося. Тепер компанія прогнозує скорочення світового рекламного ринку у 2009 році на 6,9%.
 
Падіння торкнеться всіх розвинених ринків, в тому числі Європи та Північної Америки включно із США. Але будуть і ринки, на яких спостерігатиметься зростання: Китай, Індія, Індонезія та деякі країни Латинської Америки. Загальні ж показники цих регіонів все рівно покажуть падіння, оскільки його зазнають основні тамтешні гравці – Японія, Південна Корея, Тайвань, Сінгапур, Бразилія та Колумбія.

 

На розподіл рекламних бюджетів між медіа значно вплинув той факт, що в усьому світі споживачі почали більше часу проводити вдома. Відтак, зросла роль телебачення й інтернету. Отже, саме ці медіа страждають найменше від кризи, а рекламні бюджети в інтернеті навіть продовжуватимуть зростати.
 
 
Центральна та Східна Європа (ЦСЄ)

Зростання на майже 11% у 2008 році змінилося значним скороченням ринку. У 2009 році очікується -13,9%  в порівнянні з минулим роком. Регіон постраждає сильніше, ніж сусідня Західна Європа – це також видно й по економіці загалом, і по зверненням урядів країн ЦСЄ до МВФ за кредитами.

Витрати на рекламу в мільйонах доларів США (за поточними цінами) у Центральній та Східній Європі

Найбільше в регіоні постраждають газети, радіо, реклама в кінотеатрах та зовнішня реклама з падінням понад 20%. Натомість інтернет продовжуватиме зростати з року в рік, не зважаючи на кризу, і у 2011 році матиме 6,1% рекламного «пирога».

Зміни у % за поточними цінами у Центральній та Східній Європі

Відновлення рекламного ринку в Центральній та Східній Європі також відбуватиметься стрімко, вже 2010 має показати зростання на 4,5% в порівнянні з поточним роком.

ZenithOptimedia – одне з найбільших медіа агентств у світі з мережею із 170 офісів у 65 країнах. В Україні працює з 1996 року, з 2006 входить у найбільшу в країні рекламну групу Publicis Groupe Ukraine. У київському офісі ZenithOptimedia працює більше 30 співробітників. Основними клієнтами агентства в Україні є: L’Oreal, Nestle, Toyota, Puma, British Airways, Hyundai, Sanofi-aventis.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео