Прогноз розвитку рекламного ринку
Зростання на майже 11% у 2008 році змінилося значним скороченням ринку. У 2009 році очікується -13,9% в порівнянні з минулим роком. Регіон постраждає сильніше, ніж сусідня Західна Європа – це також видно й по економіці загалом, і по зверненням урядів країн ЦСЄ до МВФ за кредитами.
Витрати на рекламу в мільйонах доларів США (за поточними цінами) у Центральній та Східній Європі
Найбільше в регіоні постраждають газети, радіо, реклама в кінотеатрах та зовнішня реклама з падінням понад 20%. Натомість інтернет продовжуватиме зростати з року в рік, не зважаючи на кризу, і у 2011 році матиме 6,1% рекламного «пирога».
Зміни у % за поточними цінами у Центральній та Східній Європі
Відновлення рекламного ринку в Центральній та Східній Європі також відбуватиметься стрімко, вже 2010 має показати зростання на 4,5% в порівнянні з поточним роком.
ZenithOptimedia – одне з найбільших медіа агентств у світі з мережею із 170 офісів у 65 країнах. В Україні працює з 1996 року, з 2006 входить у найбільшу в країні рекламну групу Publicis Groupe Ukraine. У київському офісі ZenithOptimedia працює більше 30 співробітників. Основними клієнтами агентства в Україні є: L’Oreal, Nestle, Toyota, Puma, British Airways, Hyundai, Sanofi-aventis.