В Києві запустили DOOH-кампанію, яка залежить від часу доби, температури повітря й атмосферних явищ
21 Июл 2021, 11:25

В Києві запустили DOOH-кампанію, яка залежить від часу доби, температури повітря й атмосферних явищ

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group разом з командою медійної агенції Zenith Ukraine провів контекстно обумовлену DOOH-кампанію на власному інвентарі та технологіях. Її особливістю стала динамічна зміна контенту: показ того чи іншого рекламного сюжету залежав від комбінації трьох змінних: часу доби, температури повітря й атмосферних явищ.

Основне завдання рекламної кампанії полягало в тому, щоб запропонувати аудиторії продукт, що буде актуальним в певний час і при певній погоді. У контексті out of home це завдання вирішується тригерно обумовленим медіапланом. Це простий і дієвий спосіб домогтися того, що певне рекламне повідомлення буде демонструватися саме тоді, коли аудиторія буде готова його сприйняти.

Vichy став першим в категорії косметики брендом, що провів в Україні динамічну DOOH-кампанію. Маркетингова комунікація Vichy була спрямована на підвищення обізнаності про два косметичних засоби: Мінерал 89 концентрат з пробіотичними фракціями для відновлення та захисту шкіри обличчя і сонцезахисний невагомий флюїд Capital Soleil.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Кампанія проходила повністю автоматизовано. Для цього рекламодавець надав набір сюжетів та інструкцій вигляду „якщо вранці дощ, показуємо сюжет А; якщо вдень сонячно й температура вище стількох-то градусів — сюжет Б“. Всього десять сценаріїв. Вхідні дані були поміщені в систему управління контентом, і коли кампанія стартувала, показ доречних — з точки зору часу, атмосферних явищ і температури повітря — сюжетів відбувався вже на „програмному рівні“», — розповідає IT-директор PRIME Group Сергій Цикунов.

Розміщення відбувалося в Києві в червні 2021 року. За допомогою 24 цифрових панелей бренду вдалося донести повідомлення приблизно мільйону людей в середньому вісім разів (8,7 млн контактів). Стратегічну підтримку в реалізації кампанії здійснила медійна агенція Zenith Ukraine.

Расскажите друзьям про новость