11 Май 2007, 08:17

Позиція Асоціації зовнішньої реклами України стосовно ситуації в галузі зовнішньої реклами Києва

Позиція Асоціації зовнішньої реклами України стосовно ситуації в галузі зовнішньої реклами Києва

«…Вважаємо, що на сьогодні першочергове завдання — не публічні виступи, а внесення у письмовому вигляді продуктивних пропозицій та аргументованих зауважень з метою вдосконалення та термінового прийняття нового Порядку розміщення рекламних засобів у м. Києві, узгодженого з вимогами чинного законодавства…» — саме під таким приводом чиновники КМДА свого часу відмовились від участі у круглому столі, організованому Асоціацією зовнішньої реклами, та присвяченого аналізу рекламного ринку Києва.

Однак сьогодні стає очевидно, що подібний підхід не надто практикується новими чиновниками — занадто часто вони стали давати коментарі та інтерв’ю щодо майбутнього щитів та лайтпостерів в місті Києві. Так, недавно і заступник голови КМДА Віталій Журавський виступив із власним баченням — красивого міста без зовнішньої реклами.

Ми надзвичайно радіємо з того факту, що чиновники нарешті задумалися про долю міста. Сподіваємося, це буде не так, як в минулі рази за останні п’ять років, коли за подібними ж фразами не стояло нічого, окрім бажання попіаритися.

Рекламний ринок не може не вітати той факт, що все більше чиновників високого рангу так щиро переймаються проблемами зовнішньої реклами. І не лише через створення підконтрольних кишенькових компаній, які отримують вигідні контракти та комфортні умови для праці, а й шляхом піклування про зовнішній вигляд міста, його культурних та історичних пам'яток.

Ми, в свою чергу, сподіваємось, що представники КМДА не будуть концентруватись лише на пошуках «зовнішніх ворогів» — «товстих гаманців» з рекламного бізнесу та «лобістів» з органів державного контролю, а проаналізують власні кроки та ініціативи в галузі реклами. Так, ми впевнені, що в своєму благородному пориві чиновники і депутати Київради покажуть, хто з них володіє якими активами в зовнішній рекламі, і що їх власні фірми роблять для забезпечення краси міста. Також ми сподіваємося, що будуть покарані ті, хто сьогодні цілеспрямовано гальмує розвиток зовнішньої реклами міста, розробку концепт-проектів, завідомо вносячи незаконні, і навіть неконституційні норми в проект київських Правил зовнішньої реклами.

Ми чекаємо також, що влада нарешті стане прозорою — як і обіцяє в кожному своєму інтерв’ю. Що запрацює сайт «Київреклами», як це обіцяв її керівник декілька тижнів тому; що будуть вказані конкретні незаконні конструкції; що будуть демонтовані усі щити, які з’явилися останнім часом в центрі міста (наприклад, на бульварі Шевченка); що будуть проводитися прозорі конкурси на соціальну рекламу. А то складається враження, що чиновники, звинувачуючи усіх навколо, тільки сприяють появі незаконних конструкцій, недоотриманню грошей в бюджет столиці, перерозподілу власності.

Ми щиро вітаємо словесні ініціативи влади Києва, і чекаємо якнайшвидшого втілення їх в життя: ухваленню нових Правил, наведенню порядку в місті, розміщенню якісної соціальної реклами. І для цього не потрібні місяці суперечок — навіть в Україні є міста, які не намагалися вигадати свої порядки, а просто скористалися законодавство у сфері реклами, і можуть спокійно звітувати перед своїми жителями.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео