11 Сен 2019, 14:09

Послідовність розробки веб-продукту показали за допомогою сайта-гри

Креативне digital агентство CF.Digital детально та доступно показало всю послідовність розробки веб-продукту, створивши сайт-гру до «Технічного регламенту розробки інтернет-проекту». Нагадаємо, що Регламент був виданий Всеукраїнською рекламною коаліцією і рекомендується для використання усіма гравцями рекламного ринку. 

Інтерактивний веб-сайт в ігровій формі пояснив алгоритм впровадження інтернет-проектів та познайомив Замовника із закуліссям веб-девелопменту. 

«Оскільки потенційні Замовники послуг з розробки веб-сайту не мають чіткого розуміння про те, за яким алгоритмом розробляються веб-ресурси, то часто їм не вдається контролювати процес або ж взагалі змінювати в ході роботи поставлені задачі. Тому ми взялися за те, аби виправити ситуацію й донести функції та роль спеціалістів, які працюють над веб-проектом, надати шаблони основних документів та розкрити термінологію. 

Ми показали увесь процес розробки  веб-сайту та допомогли клієнту зрозуміти до чого йому потрібно бути готовим та яка експертиза має бути у Розробника. Навчайся, граючи —  тепер клієнт та розробник будуть однаково інтерпретувати процес розробки сайту, а це у свою чергу призведе до бажаного результату», — зазначила Ірина Муштіна, Founder & CEO CF.Digital .

У формі веселої та цікавої гри користувач у ролі Замовника бренд-менеджера Альоші проходить всі рівні, приймаючи рішення на кожному з етапів. Це дає можливість зрозуміти основні правила комунікації з агентством.

Попри логіку в проекті велику увагу приділено «живості» героїв. Адже потрібно було максимально «наповнити життям» персонажів та зробити їх діалоги цікавими та веселими.Зокрема, образи персонажів та їх анімацію розробляло агентство Galagan.

Наталія Закашанська, креативний директор та CEO  Galagan«Вся наша команда із захопленням підтримала ідею розробити гру в стилі Dendy 90-х. А тим паче, коли персонажі гри — це збірні образи кожного з команди розробників, наших друзів і колег. Тож особливу увагу приділили емоціям героїв у важливих і критичних ситуаціях. Ми прагнули зробити їх максимально щирими і відвертими. Так і з'явились в особливому виконанні вибух мозку, відчуй себе Йодо, посивіння від очікування та танці команди на пляжі після закриття проекту (уважно стежити над зміною емоційного стану героїв гри!). Щодо наших дизайнерів, то,  як виявилося, вони тільки й мріяли про простий ігровий інтерфейс. Словом, Website about Website — це одна з тих задач, яку виконуєш в кайф!», — відмітила Наталія Закашанська, креативний директор та CEO  Galagan.

 

Розробка Website about Website має фундаментальний характер, оскільки на сьогодні рекламний ринок України стоїть перед істотною проблемою дискомунікації Замовника та Виконавця. Тож, проект зрозуміло і детально визначив весь процес розробки, надав класифікацію проектів, вимоги до інформації, яку має представити клієнт, технічні вимоги до проекту, що знаходиться у процесі реалізації.

В кінцевому підсумку, світ побачив веб-сайт, який захоплює увагу користувача від старту і до останнього байту інформації.

«Основною метою даного проекту є досягнення консенсусу між розробником і клієнтом, однакова інтерпретація процесу розробки та взаєморозуміння задля досягнення бажаного результату. Будуть задоволені всі гравці рекламного ринку — будемо задоволені і ми» — додає Максим Лазебник, генеральний директор ВРК.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео