22 Ноя 2007, 11:43

Почав роботу орган з повноваженнями Ради з питань реклами при КМУ

Почав роботу орган з повноваженнями Ради з питань реклами при КМУ

21 листопада 2007 року Спілка підприємств зовнішньої реклами взяла участь у засіданні Національної координаційної Ради з питань захисту прав споживачів при Кабінеті міністрів України під головуванням Першого віце-прем'єр-міністра України М.Я. Азарова.

 

Створений постановою КМУ від 28.03.2007 року №555 "Питання Координаційної ради з питань захисту прав споживачів" цей постійно діючий консультативно-дорадчий орган при КМУ перебрав на себе практично всі повноваження ліквідованої цією ж постановою Ради з питань реклами при КМУ. Частина завдань Ради безпосередньо стосуються роботи рекламного ринку, зокрема і галузі зовнішньої реклами.

 

Серед завдань нового органу: розроблення пропозицій для розвитку механізму саморегулювання рекламної діяльності; формування норм і правил поведінки на рекламному ринку; сприяння організації взаємодії центральних і місцевих органів виконавчої влади із замовниками, виробниками і розповсюджувачами рекламної продукції; сприяння здійсненню органами влади контролю за дотриманням актів законодавства про рекламу, формуванню державних рекламних програм та державного замовлення на рекламну продукцію; вжиття заходів для проведення незалежної експертизи рекламної продукції та інформування споживачів про недостовірну рекламу та інші.

 

Рада має право вносити Кабінетові Міністрів України, іншим центральним та місцевим органам виконавчої влади і органам місцевого  самоврядування  розроблені  за  результатами  її роботи пропозиції; розглядати звернення громадян і суб'єктів господарювання, заслуховувати   на  своїх  засіданнях  інформацію  посадових  осіб центральних і місцевих  органів  виконавчої  влади  з  питань,  що належать до її компетенції; одержувати від органів  виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ та  організацій  інформацію,  необхідну для виконання покладених на неї завдань.

 

Хоча рішення Ради мають рекомендаційний характер, але вони обов'язкові для розгляду центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами та організаціями.

 

Головою Координаційної ради Спілки підприємств зовнішньої реклами Дубовиком Б.М., який є дійсним членом Ради, було підготовлено та направлено аналітичну записку на ім'я співголів Ради Азарова М.Я. та Кравчука Л.М. з обґрунтуванням доцільності створення окремої Комісії з питань зовнішньої реклами та реклами на транспорті у складі Ради, в яку мають увійти представники ринку.

 

Крім того, в документі було визначено основні проблеми розвитку ринку  зовнішньої реклами, серед яких: недосконалість нормативно-правової бази (необхідність змін до Закону "Про рекламу" та Типових правил, свавілля місцевих органів влади в регіонах та нехтування ними діючого законодавства про рекламу, не конкурентні умови роботи, відсутність державних рекламних програм, неврегульованість статусу та порядку розміщення соціальної реклами ті інші).

 

Учасники СПЗР, які є провідними компаніями на ринку зовнішньої реклами України, сподіваються що початок активної роботи Ради сприятиме вирішенню частини адміністративних проблем розвитку ринку, а сама Рада стане тим координуючим та контролюючим органом, який створить для підприємців сприятливі умови для надання якісних рекламних послуг споживачам України.

 

Спілка підприємтв зовнішньої релками

Расскажите друзьям про новость

Новое видео